Plats Gbg -> Isaberg 16/1 finnes

Schneebrett

Ny medlem
Plats Gbg -> Isaberg 16/1 finnes
Tjena!

Jag tänkte köra till Isaberg imorgon måndag för att dämpa värsta abstinensen och kan ta med en eller max två personer i LILLA bilen om någon är sugen. Åker tidigt. Bara att höra av sig.

Erik
 
Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp