Plats i bil GÖTEBORG-CHAMONIX-GÖTEBORG i mars

Plats i bil GÖTEBORG-CHAMONIX-GÖTEBORG i mars
Gott om plats finns i ny Volvo till och från Chamonix

Avgår Göteborg kvällen den 17/3

Hemresa från Chmonix söndag morgon den 28/3


Kostnad = del i bensinpengar.

Maila direkt till magnus_a_andersson@yahoo.se
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp