Plats i lägenhet i Val d´isère omg.fram till 9 Maj

Michaela86

Ny medlem
Så har då ytterligare en av grabbarna skadat sig o tvingats lämna...

Vi är för tillfället en tjej (jag) och 5 killar som delar på en lägenhet för plats för 7 personer. Lägenheten ligger mittemot backarna i La Daille som ligger 5min, gratisbuss från själva Val d´isère centrum. Belägen på 8e våningen (finns självklart hiss!!) med balkong o utsikt ut mot backarna!

Kille som tjej spelar ingen roll, vi är ett blandat gäng som består både av bräd- o skidåkare varav en telemarkare, 86or är vi allihopa förutom nykomlingen Dan som är 85a.

Då platsen ges till "först till kvarn" så ring gärna direkt till Gustav vars plats skall ersättas på mob.nr: 070 45 055 65 då han har koll på priset! Vid övriga frågor kan ni även kontakta mig på
+46 (0)76 26 313 02

Med hopp om en ny bumare i lyan inom kort!!

Mvh Michaela & grabbarna (Pär, Anton, Dan, Alexander & Albin)

Tjaaa gumman!

nej men fan har han kraschat med telemarken! attans! hoppas det är ändå okej med honom.
Hur är det själv? kan väl maila mig på johanna_edberg@hotmail.com.. så får jag en liten update tack(!) :) vet tyvärr ingen som vill eller snarare kan åka ner.. men lovar att spana :)
Jag har redan bokat hos de danska,svenska tjejerna och killarna jag hängde med.. en lämnar placet där den 7 april Då Hoppas jag att jag kan åka ner verkligen.. I miss it!!!
jobbet flyter på?

Många menge kramar knus! Den lille dansken ;) (dixie......)
Puss på dej!

/ J

Tillbaka
Topp