S spliffenvagod Ny medlem 2010-09-13 Plats i södra Italien du rekommenderar? #1 Dum fråga kanske.. Men finns det någon plats i södra Italien du rekommenderar för skidåkning?
Hasse_Lindborg Aktiv medlem 2010-09-13 Plats i södra Italien du rekommenderar? #2 Södra italien? Ja går det inte att åka på någon av öarna? Men vet inte hur bra det är.
S spliffenvagod Ny medlem 2010-09-13 Plats i södra Italien du rekommenderar? #3 Jag förstod inte ditt svar. Finns det skidställen i Södra italien, men du vet bara inte hur bra de är?
Jag förstod inte ditt svar. Finns det skidställen i Södra italien, men du vet bara inte hur bra de är?
Hasse_Lindborg Aktiv medlem 2010-09-13 Plats i södra Italien du rekommenderar? #4 Har för mig att Swedish Posse var på en av öarna i Medelhavet och åkte skidor. Så där borde det finnas åkning...
Har för mig att Swedish Posse var på en av öarna i Medelhavet och åkte skidor. Så där borde det finnas åkning...
S spliffenvagod Ny medlem 2010-09-14 Plats i södra Italien du rekommenderar? #5 OK, tack Hasse. Jag får leta vidare på google. Hade varit nice med både bad och åkning. :D