Plats ledig i lägenhet St Anton!

hagander

Ny medlem
Tjena!

Vi är tre tjejer som åker till st anton den 2 feb till slutet av säsongen. Tydligen är det väldigt svårt att få tag på boenden där nere nu och vi vet flera som bor på hotell för tillfället, men vi har hittat en lägenhet (det absolut enda vi fått tag på) som kostar 160e natten första halvan av tiden, 120e natten andra halvan. Lägenheten ligger i Nassarein 10 min från centrum av St Anton och har ski in. Den och har 2 sovrum, 1 kök, 1 vardagsrum, 1 badrum med wc dusch och badkar och en terass. Den är för 4 personer, så därför söker vi ytterligare en inneboende, intresserad? Skicka PM till mig eller message på facebook till anna carbell så berättar vi mer!

Ha det!

Senast ändrad:
Tjenare!

Jag ska åka ner andra veckan i feb och ska kolla om man hittar ngt jobb. orkar inte vara hemma i sverige längre.
Som sagt måste då ha ett boende, så om detta låter som ngt hör av er. Jag skriver på facebook (filip vasquez) menh skriver här med eftersom jag hitta 3 anna carbell i sverige :P

ha d!

Hej Anna!
Jag är en 18-årig tjej som är jättesugen på att åka ner till alperna och vara där till slutet på säsongen.
Bor i Göteborg och tog studenten förra våren. Letar både efter boende och skibumkompisar :)
Vore trevligt om ni kunde berätta lite om er. Är tanken att ni skall jobba eller bara åka skidor?

Hej folket!
Är också ute efter att dra och åka skidor i början på februari och stanna säsongen ut. Var i chamonix förra säsongen och hann med 4 månader. Är lite upptagen fram till och med 9e februari, men efter det vill jag dra ner och stanna till runt första maj.

Är inte begränsad till St Anton dock, även om de verkar ha fått väldigt mycket snö.

Hej Anna!
Slängde iväg ett mail på facebook till dig, hoppas det var rätt person som fick det:) . Hur som helst så postar jag är också då jag undrar om platsen faktiskt finns kvar?
Finns det kanske även någon annan som har platser över, är precis som Pontus inte heller bunden till enbart St Anton.
Tacksam för svar!

/andreas

Sorry har ruggigt dålig tillgång till internet här nere men platsen är fylld! Hoppas det löser sig för er så ses vi här nere! :)

Ciao!

Tillbaka
Topp