Plats över i bil till Schweiz 11/12

aaamelia

Ny medlem
Hej!
Vi är två tjejer som i slutet på oktober ska bila ner till Engelberg i Schweiz. Vi åker från Västerås och vill gärna ha någon att dela kostnaden med. Finns 1 (eventuellt 2, vi har mycket packning ;)) platser över, och vi har möjlighet att plocka upp folk söderut.

tidig säsongstart så antar att ni skall jobba annars kan vara bra att tänka på att systemet är stängt 7-25 nov

Vi har inte hittat boende än, tänkte ta det lite som det kommer. Precis, vi ska jobba. Vill ha tid att söka innan säsongen startar!

om ni åker runt den 20 oktober åker jag gärna med : ) tänkte passa på att se motörhead i zurich den 21 okt.

Senast ändrad:
av ren nyfikenhet amelia, vad är det för tåg ni tar ner till alperna? jag ska till val d´isere i vinter och tar hellre tåg än flyg ner pga kostnaden. /simon

Jag bokade först genom SJ till Köpenhamn, och därifrån ett nattåg till Basel på www.bahn.de, väldigt smidigt. Det är väldigt billigt också, vårat tåg från Västerås-Köpenhamn-Basel blev cirka 600 kr totalt/person. Sedan är det lätt att ta sig vidare från Basel :)

Tillbaka
Topp