Patrik_L Medlem 2001-10-02 Playstation 2 #1 Jag har hört talas om ett skidspel till PS2 .Är det nån som vet vad det heter eller när det kommer att släppas??
Jag har hört talas om ett skidspel till PS2 .Är det nån som vet vad det heter eller när det kommer att släppas??
Lars_Ilis Aktiv medlem 2001-10-02 Playstation 2 #2 Jag har inte hört talas om det men det vore jäkligt coolt med ett new school och offpist skidpel.
F freeride_nu Aktiv medlem 2001-10-02 Playstation 2 #4 Jodå, jag har både läst om det och sett bilder på det, verkar rätt så ok, sök på Mad Trix i google så hittar du en massa bra länkar.
Jodå, jag har både läst om det och sett bilder på det, verkar rätt så ok, sök på Mad Trix i google så hittar du en massa bra länkar.
F freeride_nu Aktiv medlem 2001-10-02 Playstation 2 #5 Jodå, jag har både läst om det och sett bilder på det, verkar rätt så ok, sök på Mad Trix i google så hittar du en massa bra länkar.
Jodå, jag har både läst om det och sett bilder på det, verkar rätt så ok, sök på Mad Trix i google så hittar du en massa bra länkar.
skidnarkoman Ny medlem 2001-10-02 Playstation 2 #6 jo..ja har oxå hört nåt sådant....å att jon olsson sku va me....kanske som spelfigur... . d sku va hel grymt me ett offpist + new school spel
jo..ja har oxå hört nåt sådant....å att jon olsson sku va me....kanske som spelfigur... . d sku va hel grymt me ett offpist + new school spel
E E-B Medlem 2001-10-06 Playstation 2 #7 Det heter MadTrix och kommer ut i vinter. Screenshots och annat på: http://www.3do.com/madtrix/
Patrik_L Medlem 2001-10-08 Playstation 2 #8 jaha då var det kört... då måste man köpa ps2... dyr smäll..