Ploppar på Dr.Zipe

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 80259
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 80259

Guest
Ploppar på Dr.Zipe
Tänkte köpa mig ett par Dr.Zipe gogglar imorn, var och kikade lite idag och såg att endel hade hål utan diamanter etc. Säljs alla så eller är det bara endel modeller som är bantade för billigare pris eller något?

Det var Jon Larsson promodellen jag siktade in mig på, den verkade iallafall ha silverploppar men blev orolig att det bara var den i montern som dom sattit det på.

Någon som vet?

Annars verkar det vara rätt mycket brilla för pengarna, tror extralinser gick på ca 160kr eller så!

Ploppar på Dr.Zipe
haha, ja endel har ju som det och andra inte.
Någon som har koll på Larsson´s?

Aha okey, kanske beror på villken level dom ligger på?

Senast redigerad av en moderator:
Ploppar på Dr.Zipe
finns redan en tråd om detta.. som erfaren freerider biggis borde du lärt dig att söka i forumet!

men ja de är så på vissa bara.. vissa modeller har de, andra inte
går att köpa extra ploppar också tror jag

Ploppar på Dr.Zipe
Det finns en tråd om det här, ja. Finns faktiskt flera trådar om Dr.Zipe och i en av dom diskuteras det ploppar dock fanns det inget svar på min fråga utan handlade mer om det var malterskors, järnkors, vad dom kostade osv. Tror inte heller chansen varit speciellt stor att jag fått svar längst bak i den tråden, ioförsig har jag ju inte fått något jättebra svar här heller förutom att endel har ploppar och endel inte.

Ska iallafall fara och köpa mig ett par larssons nu, så får vi se om det var ploppar eller hål! :)

Ploppar på Dr.Zipe
Klart att det inte är nödvändigt, men hur snyggt är det med 6 hål i ramen där det egentligen ska sitta något?

Schysst ahlmark, då vet jag :)

Ploppar på Dr.Zipe
Jon Larsson modellen är Dr. Zipe mistress level 3 och har du silver prickar, level 4 har skulls, level 1 och 2 har bara hål men det går att köpa till skulls elr typ kors till dom, på level 4 kan du byta det mot annat om du vill, men om du tänkt att köpa Jon Larsson modellen så sitter det på. För övrigt tycker jag du ska köpa dom, jag har Jon Larsson modellen och dom är sköna.

Ploppar på Dr.Zipe
Du kan köpa nya "ploppar" till dom.Jag har Jon Larssons model och det satt "platta" ploppar på.Köp dom, dom är gôr sköna!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp