Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
helst inte, då blir de ledsna över att bli ifrågasatta, finns (minst) en tråd om det har jag för migMartok sa:får jag fråga varför alla ungar kör med goggelsen under hjälmen?
Antagligen för att det är fult med gogglesen utanpå.Martok sa:får jag fråga varför alla ungar kör med goggelsen under hjälmen?
Hah hah, och det är snyggt med dem innanför eller, ni ser ju ut som barnen som leker i sandlådan på den lokala lekplatsen.Thomsson sa:Antagligen för att det är fult med gogglesen utanpå.Martok sa:får jag fråga varför alla ungar kör med goggelsen under hjälmen?
Förstår inte varför du bryr dig om alla har googels innanför eller utanpå hjälmen.Lima-ko sa:Hah hah, och det är snyggt med dem innanför eller, ni ser ju ut som barnen som leker i sandlådan på den lokala lekplatsen.Thomsson sa:Antagligen för att det är fult med gogglesen utanpå.Martok sa:får jag fråga varför alla ungar kör med goggelsen under hjälmen?
det heter "goggles". och det äventyrar hjälmens skyddsfunktion att ha dem innanför. huruvida folk skiter i det och kör med dem innanför bryr jag mig inte om dock.GB25 sa:Förstår inte varför du bryr dig om alla har googels innanför eller utanpå hjälmen.Lima-ko sa:Hah hah, och det är snyggt med dem innanför eller, ni ser ju ut som barnen som leker i sandlådan på den lokala lekplatsen.Thomsson sa:Antagligen för att det är fult med gogglesen utanpå.
Stör det dig? Dom som har det kanske tycker att det är snyggt/skönt.
Vem har sagt att det är rätt att ha googels utanpå hjälmen?
Ha det du tycker är snyggt och låt andra ha på sig det dom tycker är snyggt.
Dem har förmodligen inte bett om din kommentar.
har för mig att de passar bra ihop, ja.Wall-E sa:Lånar tråden lite, skulle ett par Oakley Splice passa till recptor bug?