Pocket Rocket eller Head Madtrix MOJO?
Ja just det, jag krashade häromdan med mina älskade stompar, landade på en sten i ett dropp, cuttade av stål kanten går inte att laga
men men, då får jag dock ett par likvärdiga lagg av försäkrings bolaget och jag väljer då mellan Raketerna och MOJOn.. Jag har tyvär själv ingen erfarenhet av någon av de här skidorna, jag har mest hört lovord av skidförsäljare, det kan man ju tro på hur man vill så då tänkte jag fiska efter lite tips här där folk åker på det mesta 
Jag väger cirkus 70+, hänger mest utanför pisten men vill även kunna smeka lite manchester på morgonkvisten, parken får också många besöka då ens jibb vänner inte vill leka i lössnön hela tiden så det är en all-round skida jag söker och de säger att de här två är just sådana, så du som har testat nåt av de här skidorna eller båda kanske kan ge mej ett litet tips? tack så mkt på förhand
/ Victor från Luleeåå ;P
Jag väger cirkus 70+, hänger mest utanför pisten men vill även kunna smeka lite manchester på morgonkvisten, parken får också många besöka då ens jibb vänner inte vill leka i lössnön hela tiden så det är en all-round skida jag söker och de säger att de här två är just sådana, så du som har testat nåt av de här skidorna eller båda kanske kan ge mej ett litet tips? tack så mkt på förhand
/ Victor från Luleeåå ;P