ALXX Ny medlem 2005-12-17 pop yer bottlez #1 tja ja hittar ingen recension på pop yer bottlez men de måste ju vart folk som sett den så ja undrar bara om den är bra å värd att köpa? peace
tja ja hittar ingen recension på pop yer bottlez men de måste ju vart folk som sett den så ja undrar bara om den är bra å värd att köpa? peace
androj Aktiv medlem 2005-12-17 pop yer bottlez #5 Vad jag läste på newschoolers så skulle det vara en grymt dålig film där de bara höll på och försökte se ghetto ut hela tiden.
Vad jag läste på newschoolers så skulle det vara en grymt dålig film där de bara höll på och försökte se ghetto ut hela tiden.
N nille Guest 2005-12-17 pop yer bottlez #6 pep fujas är väl med i den iaf..väger ju upp en del (tror jag, hoppas jag)
ALXX Ny medlem 2005-12-17 pop yer bottlez #7 äh skitsamma om folk säger att den är FÖR ghetto ja tror den ee bra så ja ska köpa den..
mouNTain Ny medlem 2005-12-17 pop yer bottlez #8 Varför frågar du om rullen är värd att köpa när du helt klart redan bestämt dig!? Svaret är ja, du förtjänar att bränna pengar på sånt skräp!
Varför frågar du om rullen är värd att köpa när du helt klart redan bestämt dig!? Svaret är ja, du förtjänar att bränna pengar på sånt skräp!