Powder-edit fra de italienske alper. Kritisera eller hedra en Norrbagga, shot!

Globesnail

Ny medlem
Swedish people! Please gi feedback på videoen! Hur kan jeg gjøre edits bedre (bättre?)??
Any suggestions? Bare å svare på svensk :P

Thanks!! :D

Senast ändrad:
Kanske svårt att göra om man bara har en gopro att tillgå men fler vinklar av samma åk att klippa mellan gör verkligen en stor skillnad. Och prova att håll gopro pinnen med bakre handen och filma frammaåt ibland. Kanske bara är jag men jag tycker det är intressantare och se vad man kommer åka än det man redan åkt

Ja.

Musiken var så fruktansvärt dålig.

En "taggande" låt eller något liknande, vad försöker du förmedla? Lite god öl, bra åkning och sol? En må bra film från alperna?

Ha då ett musikstycke som inte får en att somna, och försök att "tima" in klippen till musiken.

För att enklare visa vad jag menar:

Jag vet att det är en reklam för GoPro, men att klippa sin edit till en låt är fruktansvärt grundläggande, tror alla vi småbarn lärde oss det efter man satt med fraps och CS 1.5.

Senast ändrad:
Takk for feedback!
Jaklar: Er enig, ser at det burde være flere vinkler og filme bakfra!

Tjaswesniper: Musikken er produsert fra en kompis, istedet for å stjäle musikk (copyrights). Gir et mer chillout utrykk. Wild dubstep i en edit med amatör körning er lame imo. Enig med klippingen, det kunne vært bedre.

Ja absolut, är inget stort fan av dubstep i en edit heller.

Här har du annars en rätt skön snubbe som halvtimar till låtarna samt klipper rätt bra!

Tillbaka
Topp