Powder Stoke

oscarius

Ny medlem
Powder Stoke
Hallå!

Jag tycker att vi måste skapa fart och fläkt i forumet med en riktigt andlig tråd.
Jag vill att vi härmed, med inspiration av TGR, bildar en tråd med riktig fucking powder stoke.

Alltså. Det ska vara en tråd med riktiga puderbilder och puderhistorier, (observera att håriga åk oavsätt snötyp går skitbra) som får en att drägglas.

(Det finns liknande trådar med mesiga bilder hit och dit. Men nu jävlar är det stoke time)

Senast ändrad:
Powder Stoke
Gled ner i en sänka i skogen efter 3 dagars intensivt och pågående snöfall så jag fick snö i hakhöjd... men det lär jag aldrig uppleva igen... Men fan vad najs det var!

Powder Stoke
Men bild Monis! Annars kan ju jag berätta om när jag stompade dubbla frontflips ner i bottenlöst pow i Hammarbybacken...

En sån här tråd MÅSTE innehålla bilder, annars blir det bara pladder av det hela, så grymma åk/historier måste backas med bilder, tyvärr... Det är ju sällan man vill ta upp kameran vid de lägena...

Powder Stoke
Rukas i Laub på Magic Day i Engelberg.

laub1-84.jpg

//H

Senast ändrad:
Powder Stoke
Sheiße.. Det funkar ju inte...

Äääää jag ger upp!

Senast ändrad:
Powder Stoke
efter en lång torrperiod i whistler (efter att säsongen tog slut i Kicking Horse) så kom det regn nere i dalen... shoohoo..kul..verkligen tänkte väl många.
Vi satt i vår lilla lägenhet och stirrade oss blinda temperaturerna uppe på berget...inge sprit och en god natt sömn.
Dagen efter jagar vi upp så tidigt som möjligt och är superstokade...fast en del krånglar. Jag och en Rydellen står sjukt otåliga (som alltid) vid liften och väntar på de andra.
Efter ett alldeles för långt tag..IMHO (no bad feelings??) kommer vi upp och första jag tänker är...." och så var ALLT uppåkt då....fan va trist"
ICKE!!
Allt var helt orört... vi körde alla sköna åk man kan tänka sig. Puder svängar överallt! Sjukt najs!!

The happy end.
840f01568e63e185af1ca63370626524.jpg

Tillbaka
Topp