Powerskip Extremsport?

Powerskip Extremsport?
Inte extremsport men mycket extremt. Riktigt coolt. Man borde ju typ dö om man ramlar. Har du gjort det någon gång. Efter ett hopp?

Powerskip Extremsport?
Kostar ca 895 kr. Såg en sida på google man kunde beställa.
Ja, det är frågan. Det är ju ganska extremt. Beror vell på var man utövar det, är man i hallen så kallar jag det mer Akrobatik eller nått sånt. Men såg en film när ni hoppade omkring i staden, det skulle jag nog kalla extremesport.

Riktigt snyggt när ni voltade över bilarna :D

Powerskip Extremsport?
BigAir, dom är bra mycket dyrare om man vill ha bra grejer som håller... Fan, jag var as-inne på att köpa sådana för typ några år sedan, men de ligger på typ 3-4000 om man vill ha originalet... Vad är det dom ehter nu igen?

Powerskip Extremsport?
extrem sport?

Knappast, det finns ju de som anseer att typ jibbing är extrem sport. Jag håller knappast med. För att något ska klassas som extremt anser jag att det ska vara inom " If I fall here I´ll die" annars ej.

Men som bigair säger, det beror ju på vart man håller på. Skidåkning kan vara extremt men så kan man ju glida omkring i blåa pister oxå. =)

Powerskip Extremsport?
Halmhatt. Klart man har trillat omkull ett antal gånger, men vi är inte dumdristiga. Så träningen är väl upplaggd och går inte för fort framåt, även om vi pressar varandra hela tiden.

Inga brutana ben av styltorana än sålänge, men har blivit tvungen att ta någon vecka ledigt efter en vurpa på rygg. (Dock var det inomhus och inte i någon trappa, men pain var det)

Cr0y_HimselF .
Våra styltor är från tyskland och kostar 10.000 kr

BigAir.

Måste bara fråga vart du sett sådana styltor för 895kr när skenan i bak kostar 200Euro st

Tack för komentaren=)

//Micke

Powerskip Extremsport?
Det finns ett svensk/koreanskt samarbete som går under namnet Poweriser, kanske inte riktigt lika exklusiva och kanske inte riktigt lika bra men är nog iaf. inte helt kassa. Kostar 3750:- ink. frakt. www.poweriser.nu var adressen! http://www.poweriser.nu

Powerskip Extremsport?
De priserna sätmmer mycket bra.

Svensk/Koreanska samarbetet Poweriser har en bättre lösning på fot spännet, ett snowboard spänne (som lätt byts ut från deras plastiga version till något som håller bättre) Powerskip spännband är inte alls smidiga men foten sitter och de har fjädrar (skenor) för högre viktklasser så man kan hoppa högre + plus att grund strukturen håller bättre i längden.

Det är vad jag tycker

//Micke

Powerskip Extremsport?
Carled sa:
BigAir, dom är bra mycket dyrare om man vill ha bra grejer som håller... Fan, jag var as-inne på att köpa sådana för typ några år sedan, men de ligger på typ 3-4000 om man vill ha originalet... Vad är det dom ehter nu igen?
poweriser:P ska köpa kanske

Powerskip Extremsport?
fyfan va kul ! vill ha ,

man lär kunna springa galet fort me dom typ kliv på 5-6 meter =)

Powerskip Extremsport?
Klart det är en extremsport, att skejta street är ju en extremsport och det här är ju betydligt farligare.

Ser ju äckligt kul ut!

Powerskip Extremsport?
fan såna beställer jag! jag hittade en sida där dom sålde för typ 315 € asså såna med kolfiber springs. Men jag väntar nog till sommar'n

Powerskip Extremsport?
satan vad grymma funderar på att köa när jag får pengar... ser grymt kul ut?

edit: dom heter ju powerskip... :D

på www.skyrunner.se eller http://www.blocket.se/vi/10398550.htm?ca=11_s&last=1 finns nåra för 2500kr och på http://www.blocket.se/vi/15109601.htm hitar ni som sagt nicejumps sånna för 1500kr

om nån vet att dom finns på tm/jula som sverigetomten skriver skriiv gärna länk....

här har ni en riktigt skillad kille:

här har ni filmen som killen länka i första inlägget i denna tråd:

här har ni fett med fakta om dom:

enjoy!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp