Praktisera hos fotograf i sälen!

Kung_Petter

Ny medlem
Tjenna

Jag går sista året på teknik med fotografering som inriktning. Jag är väldigt sugen på att praktisera hos någon skid/snowboard fotograf i sälen v10. På hitta.se fanns det två fotografer som jag mailat och fått svar från. www.ahlbins.se och www.avs.se. Nu är detta inga renodlade actionsport fotografer utan fotografer som tar på sig mängder med olika jobb såsom portträttfotografering, reklam, bröllop m.m. Jag är ju mest intresserad av just actionsport foto då jag själv är trogen snowboardare, kitesurfare, vågsurfare och wakeboardare. Det borde ju finnas mängder med andra duktiga fotografer där uppe som är mer inne på mitt spår? Någon som känner sig manad på att ta på sig en duktig praktikant som älskar att fotografera och vill lära sig så mycket som möjligt? Eller nån som kan tipsa om nån sjysst fotograf?

Tack på förhand, mvh Petter

Senast ändrad:
Jag har svårt att tänka mig att det befinner sig speciellt många heltidsfotografer inom snowboard/skidåkning just i Sälen. Testa skicka ett mail till Skistar och hör med dem om de har någon koll. Du förlorar ju inget på att fråga :)

lgrstdt sa:
Jag har svårt att tänka mig att det befinner sig speciellt många heltidsfotografer inom snowboard/skidåkning just i Sälen. Testa skicka ett mail till Skistar och hör med dem om de har någon koll. Du förlorar ju inget på att fråga :)
Okej nej kanske inte.. Men möjligt att det bor någon fotograf där tillfälligt för att jobba i samband med sportlov och vasaloppet kanske? Jag mailar skistar, tack för tipset!

Daniel Rönnbäck? hör med honom! sjukt trevlig kille och en grym fotograf!

www.danielronnback.com eller något sånt heter hans sida! check it out.

vet att han jobbat mycket i sälen, men är inte säker på om han fortfarande hänger där! kan va värt ett försök iallafall :)

Tillbaka
Topp