prao.

• Trådstartare Trådstartare sebbes
  • Start datum Start datum
S

sebbes

Guest
prao.
undrar hur det skulle vara om man åkte ner och praoade i åre?
går det att genomföra?
bor i stockholm..
/s

prao.
Om du åker ner så kommer aldrig till Åre, åker du däremot uppåt/norrut så går det nog att genomföra. Två polare till mig ska praoa i Kittelfjäll....

prao.
Strunta i åre, praoa på lantmäteriet, det var riktigt jäkla tråk....skojigt! roligaste jag någonsin gjort!!!

// bison.

prao.
De flesta skolor accepterar att man praoar i stort sett var som helst. Dock med två men;
- du får ofta fixa det själv
- det ska vara seriöst och en kontaktperson ska finnas
Hoppas att din skola är schysst, men tänk på att utan kontakter är det svårt att fixa...
Gubbf-n

prao.
Han åker väl varken uppåt eller neråt. Norrut skulle nog jag säga. Om man åker uppåt så hamnar man väl i himlen nånstans?

prao.
jag känner ingen i åre, ska väl ta och ringa upp till hanson och lite andra affärer i åre. hoppas det lönar sig bara.
ska höra mig för iaf.
/s

prao.
Om du lyckas hitta någon seriös arbetsgivare som är villig att ta emot PRAO-elever från stockholm, kan han säkert ordna boende... det är väl iallafall i den ändan du bör börja i.

prao.
jag praoade som skidlärare en vecka 2003, det var ruggigt soft, jag tog hand om lite ungar i barnbacken i en timme på förmiddagen, sen hade jag dagen och natten fri... det bästa jag någonsin gjort!!

//Blom

fast förresten så var det ju ca två år sen han frågade.. så skit samma

prao.
han kanske ska åka ner till åre. Man kan ju faktist göra det. Fast det är en liten omväg runt jorden:O.

prao.
men åsnor, det var ju en kille som drog upp tråden på nytt, för han hade tänkt göra samma sak som dom för 2 år sen!

prao.
Det är själv klart att dte går att genomföra en prao i ÅRE.. det gäller bara att du kollar upp med försäkringar och sånt från skolans sida, och sen måste du antagligen ta ett rejält snack med rektorn. det var jag tvungen att göra när jag åkte ner och praoa i verbier som skid guide på sportresor.. grymt härligt!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp