P
pSundberg
Guest
Predatorkamouflage
Jag ser en framtid där jag tillhandahåller tjänster för helt vanliga människor.
Tjänster för dom som redan har alla sorters prylar som underlättar vardagen, som köpt var och varenda liten jävla pryl som kan strömlinjeforma deras vardag och jämna deras hinder med marken.
Mina potentiella tjänster är nischade för dom.
Tanken är att göra allt lite jobbigare och mer motsträvigt.
Att ge folk lite mer tekniskt avancerade och ännu mer frustrerande i-landsproblem.
Min första produkt får vänta tills någon uppfinner en vital komponent först.
Den komponenten är ett Predatorkamouflage.
Alla som har sett filmen The Predator vet vad jag menar, resten av er kan antingen se filmen, fråga nån som vet eller dra åt helvete.
Jag har en rad idéer om vilka saker jag gärna skulle utrusta med Predatorkamouflage mot rimlig ersättning, allt för att förbruna folks vardag.
Mina förslag än så länge:
Nycklar
Glasögon
Plånbok
Telefon
Strumpor
iPod
Ciggpaket
Snusdosa
Fjärrkontroll
Pass
/pst
tycker det värkar som en bra idee
låt ideerna löpa !?
Tjänster för dom som redan har alla sorters prylar som underlättar vardagen, som köpt var och varenda liten jävla pryl som kan strömlinjeforma deras vardag och jämna deras hinder med marken.
Mina potentiella tjänster är nischade för dom.
Tanken är att göra allt lite jobbigare och mer motsträvigt.
Att ge folk lite mer tekniskt avancerade och ännu mer frustrerande i-landsproblem.
Min första produkt får vänta tills någon uppfinner en vital komponent först.
Den komponenten är ett Predatorkamouflage.
Alla som har sett filmen The Predator vet vad jag menar, resten av er kan antingen se filmen, fråga nån som vet eller dra åt helvete.
Jag har en rad idéer om vilka saker jag gärna skulle utrusta med Predatorkamouflage mot rimlig ersättning, allt för att förbruna folks vardag.
Mina förslag än så länge:
Nycklar
Glasögon
Plånbok
Telefon
Strumpor
iPod
Ciggpaket
Snusdosa
Fjärrkontroll
Pass
/pst