steglund
Aktiv medlem
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Mnja, på den med Freetour 12 var begärt pris 6000 dollar!Hallå, den dyrare har faktiskt DIN 14-bindning!

Mnja, på den med Freetour 12 var begärt pris 6000 dollar!Hallå, den dyrare har faktiskt DIN 14-bindning!
Stort tack!Mot slutet såldes de väl för knappt 1500 hos tysken. I min mening är det ju en bättre bindning än rambindning, trots lite fippligare att hålla på med. Men får du en tusenlapp skulle iaf jag vara väldigt nöjd
Bara jag som blir sugen att skicka frågor om belag, svängradie be om fler bilder…..https://www.freeride.se/annonser/skidor-i-alla-dess-slag-tur-pist-all-mountain.170901/ vet inte riktigt hur man ska hantera denna. ”Svindyrt” är ju helt klart ett pris… Sen är det alltid roligt med säljare som ställer enorma krav på köparna men inte ens orkar kolla upp vad det är för skidor man säljer
Fast han vill väl ha 8500 för både skida och bindning? Det är ju iaf ett kitt för 12000 nypris, och skidorna är oanvända?![]()
NYA Faction CT 5.0 med Marker Duke PT 16.
P.g.a. skada säljer jag ett par nya oanvända Faction CT 5.0 med nya Marker Duke PT 16. Nypris skidor 799 EUwww.freeride.se
begagnat till nypris...
samma kit nytt med gratis frakt för samma pris från flera europeiska handlare.Fast han vill väl ha 8500 för både skida och bindning? Det är ju iaf ett kitt för 12000 nypris, och skidorna är oanvända?
Okej. Då har du hittat den hos europeiska handlare som jag inte hittar den hos!samma kit nytt med gratis frakt för samma pris från flera europeiska handlare.
och då får man dessutom garanti så man kan säga att hens begagnat pris är dyrare än nytt.![]()
Den, som vill ha den, är färdig att betala mycket mera! Det där är en ikon! Vet du, jag känner många, som är färdiga att betala mycket mera för gamla trasiga fioler, gitarr, flugspön osv.
Värsta fyndet ju! Fattar inte att annonsen fortfarande ligger ute. Obs är INTE ironisk
Exakt samma modell har funnits i mitt lokala marketplace vid ett par tillfällen den här vintern, pris mellan 500-1500kr.Värsta fyndet ju! Fattar inte att annonsen fortfarande ligger ute. Obs är INTE ironisk
Köp den, sälj den och bli rik!Exakt samma modell har funnits i mitt lokala marketplace den här vintern, pris mellan 500-1500kr.
Ska kika om den fortfarande ligger ute. Den senaste låg ute åtminstone ett par månader. Då säljaren har svårt att få 1500kr för den så har jag svårt att de hur ett köp skulle kunna göra mig rik.Köp den, sälj den och bli rik!![]()
Han har inte dina "outstanding marketing skills". Kanske KaitsuH och Karlstad här ovan kan sponsra dig, det verkar ju (enligt dem) som att t o m 10K är ett fynd, och att tjäna ännu mer är lika lätt som att skjuta fisk i en tunna!Ska kika om den fortfarande ligger ute. Den senaste låg ute åtminstone ett par månader. Då säljaren har svårt att få 1500kr för den så har jag svårt att de hur ett köp skulle kunna göra mig rik.![]()
Jag fick låna en för några veckor sen, hur kul som helst!Har provat att åka monoski en gång i Les Arcs på 80-talet. Kändes helknasigt och var väldigt svårt. Blev inte sugen på att prova igen.
Har inte sett någon monoski ”in action” i något skidområde sedan dess.
Du håller till i fel backarHar provat att åka monoski en gång i Les Arcs på 80-talet. Kändes helknasigt och var väldigt svårt. Blev inte sugen på att prova igen.
Rastade min Tua Glidepower förrförra helgen
Kanske får bli en ny från Snowgunz när CSN kommer.![]()
I Åre finns det ett gäng som åker ibland. Vet att Petter och hans polare kör ett par 80-talsdagar per säsong där alla klär ut sig och kör monoski.Har provat att åka monoski en gång i Les Arcs på 80-talet. Kändes helknasigt och var väldigt svårt. Blev inte sugen på att prova igen.
Idag i Val d’Isere.Har provat att åka monoski en gång i Les Arcs på 80-talet. Kändes helknasigt och var väldigt svårt. Blev inte sugen på att prova igen.
Förstår vad du menar, och håller med om att 8k nog är i överkant. Det där med kanterna är nog en form av syftningsfel eller missförstånd skulle jag dock tro. Säljaren menar troligen att kanterna inte är sådär sylvassa och skulle må bra av att vässas lite. Är belaget i bra skick brukar kanterna inte vara allvarligt skadade.Vad sägs om ett par skidor där egentligen bara kanterna som skulle behöva lite kärlek , för ynka åtta tusen? Med reservation för prisnedsättning vid snabb affär.
ooh la la
Begagnade?Sen är ju bara hudarna och Shiften värda minst 4000:-
Nya hudar är ju drygt 2 och shift iaf 4. Andrahandsvärdet på shifts är ju väldigt högt dessutom. Säljs inga billigt direktBegagnade?
Oj! Varför han vill bli av med dem förstår inte jag dock. Fantastiska gogglesJag hoppas verkligen att han inte betalat så mycket för dem i dessa rea-tider, och förstår också varför han vill bli av med dem...
![]()
Oakley Line Miner (med 2 linser)
Inköpta för ca 1 månad sedan för ca 2700 kr med en extra lins (Hi Pink).www.freeride.se
![]()
Oakley Line Miner Black - Goggles - Prizm Rose (OO7070-05)
Line Miner L är designad för att ge dig ett brett synfält. Prizm-glasen ger en detaljerad bild av omgivningarna.www.milrab.se
![]()
Oakley Line Miner L Matte Black Prizm Snow Hi Pink
www.widforss.se
Ja alltså hade ju kunnat köpa likadana nya på annat ställe, få en separat frame till sin extra lins, och ändå få nästan en tusenlapp över.... Fast frågan är hur han får ihop det nu.Oj! Varför han vill bli av med dem förstår inte jag dock. Fantastiska gogglesPriset däremot...
Tycker ofta man ser folk som försöker sälja googlar svindyrt. Skulle aldrig betala mer än 5-600 för ett par beggade.Jag hoppas verkligen att han inte betalat så mycket för dem i dessa rea-tider, och förstår också varför han vill bli av med dem...
![]()
Oakley Line Miner (med 2 linser)
Inköpta för ca 1 månad sedan för ca 2700 kr med en extra lins (Hi Pink).www.freeride.se
![]()
Oakley Line Miner Black - Goggles - Prizm Rose (OO7070-05)
Line Miner L är designad för att ge dig ett brett synfält. Prizm-glasen ger en detaljerad bild av omgivningarna.www.milrab.se
![]()
Oakley Line Miner L Matte Black Prizm Snow Hi Pink
www.widforss.se
Bara att tjacka!
Kanske får en påse gifflar också.Bara att tjacka!![]()
Blir lite sugen. Den e ju unik
Blir lite sugen. Den e ju unik
Synd om alla som inte får sålt... Tänk på alla cloetta o gevaliaboxar som gör en unik på parkeringsplatsen, e inte det unika vad vi eftersträvar? H honmedsvartboxEller den här?