Ivo del Scandi
Aktiv medlem
Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"
Jag lyckas inte hitta vad ett Skistar All kort (vinter) kommer kosta:![]()
spränger de 10k..?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag lyckas inte hitta vad ett Skistar All kort (vinter) kommer kosta:![]()
Haha jösses. Noll koll eller ingen heder? Tur att bindningen var tejpad i alla fall.Känns som att dessa blir s.k.keepers för annonsören.
![]()
Säljes: Black Crows Captis 178 + marker alpinist 12 + Black Diamonds hudar
Säljer ett superkit för toppturer. Mycket lätta och smidiga skidor samt en extremt lätt bindning f&owww.freeride.se
Heder har han väl, eftersom han avslöjar att bindningen är paj och fixad i vedboden, men priskoll verkar vara lite mindre intressant för honom.Haha jösses. Noll koll eller ingen heder? Tur att bindningen var tejpad i alla fall.
Kollade lite snabbt och det går att plocka ihop otaliga likande kit på Conrad för någon tusenlapp mindre än det där.
Eller 11 för nytt...![]()
Säljes: Armada Locator 104
Armarna Locator 186 cm med Salomon Shift 13 (Armada brandade) inklusive stighudar. Skidor är använda tvåwww.freeride.se
12 lax![]()
"Pris: 12.000kr ( Ord.pris: 12.950kr )"Annars kan man köpa dessa för 10500:ish kr på E-sportaffärer.
![]()
Säljes: Völkl Peregrine 82 2025 i 177cm - helt nya!
Sprillans nya Völkl Peregrine 82 2025 i 177cm med LowRide 13 FR GW Nyutvecklad och lättjusterad Marker LowRwww.freeride.se
Ja men glöm inte frakten!"Pris: 12.000kr ( Ord.pris: 12.950kr )"
Fyndläge!![]()
Lite kul sammanträffande.På förstasidan ligger just nu två par Mirus Cor. Kan inte bestämma mig för vilket par jag vill ha.
Det ena paret är oanvända och kostar 9 000kr.
Det andra paret har 30 skiddagar och kostar 9 500 kr.
![]()
Varför skulle man inte vilja vara gammal grinig gubbe? Nåt gratisnöje måste man väl få unna sig...
Men, du får gärna utveckla din kommentar ang K/S, något svårtydd...
Har också sålt (mest sålt) och köpt, håller med om att det är bättre här. På Blocket får man först hundra frågor och sen ett skambud hur lågt pris man än sätter. Nästan värre om man sätter ett riktigt lågt pris.Jag har nyligen både köpt och sålt här på freeride och är väldigt nöjd med upplevelsen. Alltid kul att ha kontakt med andra entusiaster istället för blockets "vad är sista pris"-tjafs.
Sen kan jag hålla med om att prissättningen spretar något enormt.
hmmmm kanske tänker du på dessa?! 5000!!! EhhhAlltså, jag vill inte vara en gammal grinig gubbe (men det är jag ju tydligen).
Jag borde ju vara glad som en lärka nu när snön har lagt sig även nere i byn.
Men vad är det som händer på K/S.
Är det jag som inte är med i matchen längre eller?
Jag pekar inte ut någon men…….?
Lustigt nog är min upplevelse lite tvärtom.Har också sålt (mest sålt) och köpt, håller med om att det är bättre här. På Blocket får man först hundra frågor och sen ett skambud hur lågt pris man än sätter. Nästan värre om man sätter ett riktigt lågt pris.
Utbudet är dock ganska dåligt på framförallt skidor just nu.
Riktig supervention nostalgi på Head skidornaHär är en som förstått.
![]()
Säljes: Line Sick Day och Völkl One
Då jag pga ålder troligen aldrig mer kommer åka offpist så står dessa bara och samlar damwww.freeride.se
Hendryxgruppen på facebook håller ju priser av typen kompispriser jämfört med Blocket och här på köp och sälj många gångerAlltså.....det går ju att hitta hutlösa priser på annat håll.....8500 för så pass gamla skidor och med lagning. Trodde Hendryx-ägare var värst men de finns tydligen bland Salomonåkare också.
www.facebook.com
Hendryxgruppen på facebook håller ju priser av typen kompispriser jämfört med Blocket och här på köp och sälj många gånger
Då finns det hopp inför framtiden......Hendryxgruppen på facebook håller ju priser av typen kompispriser jämfört med Blocket och här på köp och sälj många gånger
Du kanske ska fortsätta å leta Salomon-lagg för förmånligt pris i framtiden istället?Då finns det hopp inför framtiden......
Nä....rätt nöjd med de skidor jag har.Du kanske ska fortsätta å leta Salomon-lagg för förmånligt pris i framtiden istället?![]()
Wait, what???Nä....rätt nöjd med de skidor jag har.
Jupp.....den gäller fortfarande och är en sjuk utmaning.Wait, what???
N=N+1
Det är väl i det närmaste en naturlag?!
Nöjd... Hhrrmmmppfff
(...men grattis om du VERKLIGEN är det! )
...knew it!Jupp.....den gäller fortfarande och är en sjuk utmaning.
Vi får se vad jag kommer behöva...
3/4 som i tre av dina totalt fyra skidor, eller som i tre fjärdedelar av skidorna du har, eller tre till fyra skidor?Problem, bara massa problem.
Hörde jag någon säga IL- problem?
Själv måste jag sälja 3/4 par inför säsongen för att komma ner till en rimlig nivå av: N+1= för många.
Kanske dags att starta upp AS (anonyma skidköpare).
Vem ställer upp som ordförande?