Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"

SNDVLL sa:
Hasse_Lindborg sa:
Har inte läst igenom alla inlägg om honom, men var får han alla skidor ifrån? Scam, lägger han ut skidor åt andra folk, eller är det stöldgods?
Han kanske köper upp en massa skidor billigt och kränger dem sedan här för fantasipriser?
Han kommer aldrig få ut 5500 kronor för dessa två lagg, då nya ligger i det prissegmentet.

Hippieolle sa:
SNDVLL sa:
Hasse_Lindborg sa:
Har inte läst igenom alla inlägg om honom, men var får han alla skidor ifrån? Scam, lägger han ut skidor åt andra folk, eller är det stöldgods?
Han kanske köper upp en massa skidor billigt och kränger dem sedan här för fantasipriser?
Han kommer aldrig få ut 5500 kronor för dessa två lagg, då nya ligger i det prissegmentet.
+1

PNyberg sa:
https://www.freeride.se/admarket/ad.php?id=60871
Skræckexempel....
Begagnade skidor utan bindning borde ligga på minst halva priset från vad de kostar att köpa nya. Galat, fast inte det värsta jag sett på freeride...

Blidee sa:
PNyberg sa:
https://www.freeride.se/admarket/ad.php?id=60871
Skræckexempel....
Begagnade skidor utan bindning borde ligga på minst halva priset från vad de kostar att köpa nya. Galat, fast inte det värsta jag sett på freeride...
Skulle aldrig ge mer än 2000 för ett par skidor utan bindning som gått en säsong... för jävligt rent ut sagt!

Sen har vi ju:
https://www.freeride.se/admarket/ad.php?id=60898

Jag vet inte vad boende kostar i Whistler, men kom igen, uppemot 55 TUSEN i månaden i hyra???

Nu är priset ändrat på sluffen.. Drog bara till med något.
Låter 3k mer rimligt inräknat prutmån?

Nyttig tråd det här.

Utter sa:
Sen har vi ju:

Jag vet inte vad boende kostar i Whistler, men kom igen, uppemot 55 TUSEN i månaden i hyra???
Det är dyrt i Whistler du vet Utter.

Om man bor där själv och betalar 900 CAD visst, men 8 stycken, och inte ens har ett eget rum. Betalar folk det för att få bo i Whistler, av alla ställen på jorden?

Lima-ko sa:
Utter sa:
Sen har vi ju:

Det är dyrt i Whistler du vet Utter.

Om man bor där själv och betalar 900 CAD visst, men 8 stycken, och inte ens har ett eget rum. Betalar folk det för att få bo i Whistler, av alla ställen på jorden?
Jupp..dyrt är det. Jag bodde på en bäddsoffa i en kass lägenhet med 4 andra och gav 4200sek/person i månaden... whistler suger...för plånboken!

Skämtar du med mig Per?
Varför åker man då dit överhuvudtaget, så väldans bra är det väl ändå inte?

Senast ändrad:
Men om man skulle gå ihop 8 pers och pynta 55 lök/mån så måste man väl kunna hitta nått bra och centralt där man får sitt eget rum (eller 4 och 4 och betala 27500/mån per gäng om det är lättare).

Utter sa:
Men om man skulle gå ihop 8 pers och pynta 55 lök/mån så måste man väl kunna hitta nått bra och centralt där man får sitt eget rum (eller 4 och 4 och betala 27500/mån per gäng om det är lättare).
går säkert...men det är inte lätt..

Vad tror vi om ett par 09/10 Bibby pro 186 med eller utan 09/10 fks 140 åkta typ en vecka??

Well, det handlar för mig mest om hur mkt folk i tråden anser att de är värda. Sen får vi se vem som ev får köpa...

snej sa:
Well, det handlar för mig mest om hur mkt folk i tråden anser att de är värda. Sen får vi se vem som ev får köpa...
jag vet inte vad det kostar att ta hem skidan från usa med frakt, tull och moms och allt det där, men det känns som att du kan ta iaf 4000 för paketet om det är i fint skick...?

Äh, det är säkert PNyberg som är André A bara för att hålla tråden levande...

Hur mkt skulle man kunna tänkas ta för ett par look px 12 jib bindningar? använda ca 2 veckor under våren inköpt för det hutlösa priset 2500

Dirty-T sa:
Hur mkt skulle man kunna tänkas ta för ett par look px 12 jib bindningar? använda ca 2 veckor under våren inköpt för det hutlösa priset 2500
Typ 700. Får jag fråga HUR du ens kunde tänka dig betala 2500 för dessa?

Rose_N sa:
Dirty-T sa:
Typ 700. Får jag fråga HUR du ens kunde tänka dig betala 2500 för dessa?
Var en amataör på bindningar och är fortfarande... Dock har dom krånglat så j*vla mycket nu så ska kräva en reklamation

Tillbaka
Topp