Priser för säsong i Whistler?

broel

Ny medlem
Priser för säsong i Whistler?
Hejsan, jag har kört en säsong i Val D'Isere och är nu sugen på en säsong i Whistler/Canada. Men jag undrar hur mycket allt kostar...hur...var...osv..?

1) Vad kostar liftkort?
2) Flyg tur/retur?
3) Boende? Hur/var bor man till bästa pris? Helst vill ja bo så centralt som möjligt´, men självklart vill jag inte betala SJUKA priser..Och sen vore det faktiskt skönt att bo nånstans där man har ett eget rum, att bo trångt blir jobbit i längden..
4) Var kan man jobba? Vad tjänar man typ?

Vore tacksam för alla svar!

Mvh / Jacob
 
Priser för säsong i Whistler?
liftkort 8500kr om du köper innan oktober
Flyg tur/retur 7400kr.
boende: Lite berorende på om du vill dela större lägenhet med andra.
Räkna MINST med 4000kr/månad oavsett.
Jobb kan jag inte uttala mig om.

Ha de
 
Priser för säsong i Whistler?
2. flygbiljett : cirkus 8000:- inkl. skatter. Å det är en öppen biljett. Dvs. man bestämmer ett datum att flyga, sedan har du ett år på dig innan du flyger tillbaka!!!
 
Priser för säsong i Whistler?
ja hallo. du hade ju redan fått några svar där.
om du vill jobba o har arbetstillstånd kan du få från typ 8 dollar till 20 dollars i timmen. beror på vart du jobbar o sånt du vet. jag jobbade restaurang o fick 11, 50. ikke stora pengar alltså...

oh ja förresten. när jag köpte liftkortet på earlybird så stod dollarn så dåligt att jag betalade nästan 9400 kr för liftkortet... menmen.

lycka till.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp