Tjena!
var nere förra året i februari, utbudet är väldigt bra. Finns utrustning i alla klasser och stilar. Kan dock inte påstå att priset är mycket annorlunda. Varierade, vissa saker kunde vara ngt billigare medans andra saker var dyrare. Men överlag samma pris som i sverige, men som sakt ett bra utbud.
mvh samir