Blidee Medlem 2007-12-29 Pro-tec sondpads? #1 Hej, jag har sökt lite på gogole och även här på forumet efter soundpads till pro-tec hjälmar men hittar inget...någon som vet en bra sida? /Blide
Hej, jag har sökt lite på gogole och även här på forumet efter soundpads till pro-tec hjälmar men hittar inget...någon som vet en bra sida? /Blide
S sockervadds Ny medlem 2007-12-29 Pro-tec sondpads? #3 Jag har byggt mina själv, funkade kanoners! Och billigt också...!
Blidee Medlem 2007-12-29 Pro-tec sondpads? #4 Jag har hittat ett par sidor nu. Men om någon har en bra, billig sida så har jag en B2 snow modell
D Deleted member 50799 Guest 2007-12-29 Pro-tec sondpads? #5 sockervadds sa: Jag har byggt mina själv, funkade kanoners! Och billigt också...! Klicka för att se resterande... hur byggde du dom?
sockervadds sa: Jag har byggt mina själv, funkade kanoners! Och billigt också...! Klicka för att se resterande... hur byggde du dom?
M mattiasb Ny medlem 2007-12-29 Pro-tec sondpads? #6 Stepup sa: sockervadds sa: Jag har byggt mina själv, funkade kanoners! Och billigt också...! Klicka för att se resterande... hur byggde du dom? Klicka för att se resterande... genom att koppla in portapros eller?
Stepup sa: sockervadds sa: Jag har byggt mina själv, funkade kanoners! Och billigt också...! Klicka för att se resterande... hur byggde du dom? Klicka för att se resterande... genom att koppla in portapros eller?