Problem "burton cartel" / bindingar i örebro ?

henning2

Aktiv medlem
Snowboarden blev olyckligt på körd idag i backen så har en fråga, nämligen vart man kan köpa delen där allt sitter fast i liksom. "botten plattan så att säga".

Har en bild - http://i7.tinypic.com/7y56lpd.jpg
Synd att den gick sönder där man precis ska knäppa fast den med.

Men länka gärna / christian

Har bestämmt mig för att köpa helt nya bindningar men någon som vet vart det finns bindningar i "ÖREBRO" förutom stadium.

Senast ändrad:
går att köra utan . . eller har du bakkappan vinklad kanske?!
har inga andra burton binds du kan ta ifrån?

DZettervall sa:
Har den vinklad och inga andra burton bindningar, men det var en rätt stor bit som lostnade så det känns inge bra att köra med den om den skulle kunna gå sönder ännu mer.

DZettervall sa:
Men hon som körde på snowboarden betalar själva den där grejen, va fan det nu heter.
Så vill igentligen bara ha reda på vad en sådan kostar så köper jag helt ny binding för ska till idre till nyår och då kommer jag inte ha någon chans att få den innan.

SombreroSnow sa:
haha, det kom en medelålders kvinna i full fart sittandes ner på skidorna efter obalans eller något. sen när hon ska resa sig upp får hon felskär rätt in i min bräda med skidan in i bindningen först. brädan flög ner några meter i backen, galet säger jag.

Har bestämmt mig för att köpa helt nya bindningar men någon som vet vart det finns bindningar i "ÖREBRO" förutom stadium.

orka köpa nya bindningar för det där, ena spännet på min bakkappa pajjade efter nån vecka men jag har kört på brädan i ett år efter det och har inte märkt någon skillnad. orka köpa nya, bindningarna är förövrigt fett sköna, du verkar bara ha lite otur med allt:P

hallå... den där klossen är typ helt värdelös... har kört utan den länge nu och märker ingen skillnad.. men det beror väll lite på vilka boots man har och om man behöver vinkla bakkappan...

hm om klossen är värdelös så är spännet som spänner fast den helt värdelöst

Tillbaka
Topp