PetterV Ny medlem 2007-04-03 Problem med inspelningar. HJÄLP! #1 Tja Min digital kamera spelar in video i AVI format och jag kan inte öppna det med Vegas 7.0. Hur ska jag göra?
Tja Min digital kamera spelar in video i AVI format och jag kan inte öppna det med Vegas 7.0. Hur ska jag göra?
jeppenator Aktiv medlem 2007-04-03 Problem med inspelningar. HJÄLP! #2 Konvertera klippen till ett annat format? de kan man göra med massor me program som du lagligt kan tanka hem här: www.download.com
Konvertera klippen till ett annat format? de kan man göra med massor me program som du lagligt kan tanka hem här: www.download.com
marer Ny medlem 2007-04-03 Problem med inspelningar. HJÄLP! #5 har du gott om fritid kan du även konvertera till rätt format i windows moviemaker :D
jeppenator Aktiv medlem 2007-04-03 Problem med inspelningar. HJÄLP! #6 FGustav sa: Jeppis, som tex ? Klicka för att se resterande... http://www.download.com/3120-20_4-0.html?tg=dl-20&qt=Video Converter&tag=srch där har du massor utav video konverters.. bara å välja å vraka :D
FGustav sa: Jeppis, som tex ? Klicka för att se resterande... http://www.download.com/3120-20_4-0.html?tg=dl-20&qt=Video Converter&tag=srch där har du massor utav video konverters.. bara å välja å vraka :D