Problem med inspelningar. HJÄLP!

PetterV

Ny medlem
Problem med inspelningar. HJÄLP!
Tja
Min digital kamera spelar in video i AVI format och jag kan inte öppna det med Vegas 7.0.
Hur ska jag göra?
 
Problem med inspelningar. HJÄLP!
Konvertera klippen till ett annat format?

de kan man göra med massor me program som du lagligt kan tanka hem här: www.download.com
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp