problem med leveransen

mkaan

Ny medlem
problem med leveransen
tjena
beställde i söndags en hoodie och en tall tee från adventure zone a.k.a jibbshop.se, stog att de skulle kosta 1363 vilket det också gjorde när jag betalade när jag hämtade ut paketet på ica. Dock så tycker jag att paketet är lite för litet för att innehålla en hoodie och en tall tee. Direkt när jag kommer ut i bilen öppnar jag paketet och mycket riktigt så ligger de ingen hoodie i paketet utan bara tall teen. går in på ica och kollar om det finns ett till paket som dom missat. Finns inget paket. Jag har alltså betalat 1363 kr för en tall tee från Cashwear......

Så nu undrar jag vad man gör? Ska självklart ringa dom de första jag gör imorgon. Men hur vet dom att jag inte bara säger att de inte fanns någon hoodie? Har inte fått något mejl och ingen följesedel låg de i paketet heller. Är det någon annan som beställt från Adventure zone a.k.a Jibbshop.se ?

/ en besviken konsument ..

problem med leveransen
hmm det där låter ju inge vidare=/
jag och brorsan beställde därifrån för ett tag sedan (2 hoods), båda kom i samma paket tre dagar senare utan problem.

problem med leveransen
Ringde till Adventurezone idag, snackade med en Dalmas med skönaste dialekten! :P Dom hade visst fått skicka hoodien från Sälen istället för ifrån Åre (deras 2 markbutiker). Så hoodien är på väg ! Det verkar alltså helt lugnt att beställa från Adventurezone / Jibbshopp.se!

/ En lättad konsument

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp