Problem med pjäxor...

AK_Jocke

Ny medlem
Problem med pjäxor...
Tjenare!

Är det någon som har en bra erfarenhet av utlästning av pjäxor?!?! Jag har köpt ett par Crossmax 10.0 som trycker nått grymt på sidan på ena foten, nästan precis under spännet. 4 dagar efter åkningen senast och jag har fortfarande inte fått tillbaka full känsel på utsidan av foten...

Nu tänkte jag låta någon professionell omarbeta skon och undrar då om någon där ute kan rekommendera någon! Ska till Sälen över påsk och tänkte fixa det då!! Eller eventuellt ta en tur till Göteborg och se om kanske Adams kunde fixa det... Annars har jag hört att Skidåkarna i Åre är duktiga!! Några kommentarer?!?!

Problem med pjäxor...
Alltså.. Om det är så att du har vägarna förbi Åre så är Sportkällaren ett bra alternativ. De är riktigt duktiga där. Kunnig personal som verkar bry sig om sina kunder.. LANG i Duved är bra att ha att göra med också..

Lycka till! /Samuel

Problem med pjäxor...
Varför köpte du ett par pjäxor som klämde för mycket?? Adams i GBG är grymt kunniga, köpte ett par pjäxor där nyligen, grym service.. Gör det inte denna helg i så fall, har slutrea och mycket att göra.. Lycka till.

Problem med pjäxor...
Vill du ha riktigt bra hjälp när du ändå ska till sälen så ska du kika in hos "Björns Skidshop" i Mora. Han har hjälpt mig med alla mina nya pjux.

Kolla www.gesundaberget.com för mer info...

GL HF

Problem med pjäxor...
Jag kände inte att de klämde såpass mycket när jag provade ut dem... Men de klämmer på en liten punkt stor som en liten skiten ärta, vilket jag kände efter några dagars åkande.

Tack för tipsen, jag ska antingen åka ned till Göteborg och Adam, eller så får det bli i Mora på vägen till Sälen, Åre verkar ju kanske vara bäst, men dit blir det inte än på ett tag... Hoppas det blir bättre, för på vänstern sitter de som sockeplast!

Problem med pjäxor...
Tänk på att hålla pjäxorna borta från värme när du fått dem tryckta. Torkskåp,braskaminer, elemment o.dyl. får dem att återta sin ursprungliga form på nolltid. Alla pjäxverkstäder informerar inte om sånt...

Tillbaka
Topp