Pryldatabasen 2012

johan

Administrator
Pryldatabasen 2012

Freeride.se lanserar Sveriges största prylguide. Pryldatabasen 2012 innehåller skidor, snowboards, pjäxor, jackor, byxor och goggels.

Alla större märken på marknaden har varit inbjudna att delta men tyvärr har inte alla hunnit lägga upp sina modeller från start men vi kommer att uppdaterara Pryldatabasen löpande.

Saknar du något märke?

Besök Pryldatabasen 2012

Pryldatabasen 2012
Jag saknar alla snowboardskor samt bindningar

Samt att ni missat att kategorisera snowboards som ni gjort på skidorna.

Pryldatabasen 2012
Helldude sa:

Årets pryldatabas har inte med snowboardskor eller bindningar. Är det många som vill ha med dessa kategorier till nästa år?

Bra tips att kategorisera snowboards, det får vi ta med till nästa år.

Pryldatabasen 2012
johan sa:
Helldude sa:

Årets pryldatabas har inte med snowboardskor eller bindningar. Är det många som vill ha med dessa kategorier till nästa år?

Bra tips att kategorisera snowboards, det får vi ta med till nästa år.
Ärligt talat tycker jag att snowboard alltid kommer i andra hand på denna sida.
Det är ofta som snowboard "glöms bort", tex när man rapporterar resultaten från FWT så skriver ni sällan ner resultaten från snowboardgrenarna.

Eller som just nu när det ligger en omröstning uppe om mest efterlängtade filmsläppet så har ni lyckats glömma bort
"The art of flight", kanske den mest hypade filmen någonsin.

Det är inget fel med att satsa på skidor, det är ju trots allt flest som åker skidor. Men ska ni satsa på snowboard så tycker jag man kan satsa helhjärtat. Snowboardscenen i Sverige och Europa är i högsta grad levande men det är sällan som den får uppmärksamhet på Freeride.

Kolla in friflyt.no för exempel på hur det skulle kunna bli. (för övrigt den bästa källan för snowboardnyheter i Skandinavien)

Pryldatabasen 2012
Klint (skidor), nytt mäke funnits ett år bara men det har skidor som ser väldigt spännande ut!

Pryldatabasen 2012
Crispi har nu fått en inbjudan.

Jag har även fixat en bugg som gjort att vi begränsat antalet skidor som listas under en skidkategori.
Men nu kan ni t.ex se alla Freeride Skidor 2012 på samma sida (141 stycken i dagsläget!).

Pryldatabasen 2012
Ett tips inför nästa år är att det skulle vara kul om man kunde ställa in sökkriterierna för svängradie också.

Pryldatabasen 2012
Black Diamond & Nocopy är inbjudna från start men jag har tyvärr inte fått någon respons därifrån. Mailadressen till svenska agenturen för Surface fungerar inte, så det verkar som de slutat ta in märket. Jag försöker med huvudkontoret istället.

Pryldatabasen 2012
Pryldatabasen 2012
Tillbaka
Topp