Valentinn
Ny medlem
Puder o offpist.
Tänkte bara kolla om va folk tycker om att köra puder med rocker.
köpte nyss en flatrocker .. o älskar den .. och tycker inte att man behöver köra bakmonterat på den efter de det e rocker utan funkar prima endå.
va tycker ni ? köra bakmonterat på rocker i puder lr köra centrerad stance ?
köpte nyss en flatrocker .. o älskar den .. och tycker inte att man behöver köra bakmonterat på den efter de det e rocker utan funkar prima endå.
va tycker ni ? köra bakmonterat på rocker i puder lr köra centrerad stance ?