Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Visst kan man åka fin offpist i Trysil, det beror ju dock på hur det är med nysnö. På infosidan finns många tips: https://www.freeride.se/skidorter/trysil/offpistrepor/
Och eftersom det inte finns några vänner på puderdagar tänker jag inte dela mer kunskap än så