Där det är mest snö och minst folk får du bäst snö, i små anläggningar hittar man ofta massa ospårat även fast det inte har snöat på 10 dagar.
Annars gäller väl som vanligt regeln "Don't tell the swedes"...
Vart du än åker i alperna kommer du nog bli nöjd om det är första gången.