Oskarsorman
Medlem
PVC-rör
söker PVC-rör vart hittar men det billigaste?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
att du är 15 år säger väl allt... Bara för att pvc rör kan användas till att raila så ger det dig ingen rätt att gå och sno ett.. Suck...simpyz sa:bra, ska sno ett i helgen, går det åká på sånadär svarta stora som är typ randig, assså det går in veck i dom,eller blir det för hackigt?
haheha, alla säger att det bästa och billigaste sättet är att sno ett.christian_L sa:att du är 15 år säger väl allt... Bara för att pvc rör kan användas till att raila så ger det dig ingen rätt att gå och sno ett.. Suck...simpyz sa:bra, ska sno ett i helgen, går det åká på sånadär svarta stora som är typ randig, assså det går in veck i dom,eller blir det för hackigt?
Hur svårt kan det vara att bara fråga något random företag om du skulle kunna få ett rör eller köpa billigt? Kul att åka dit för olaga intrång och snatteri/stöld bara för ett rör *not*
simpyz sa:går det åká på sånadär svarta stora som är typ randig, assså det går in veck i dom,eller blir det för hackigt?
och de har rätt! samma gäller om du vill ha en ny telefon, kamera, bil, hus osv.. Det är ett motto som kan appliceras på allt!simpyz sa:haheha, alla säger att det bästa och billigaste sättet är att sno ett.christian_L sa:att du är 15 år säger väl allt... Bara för att pvc rör kan användas till att raila så ger det dig ingen rätt att gå och sno ett.. Suck...simpyz sa:bra, ska sno ett i helgen, går det åká på sånadär svarta stora som är typ randig, assså det går in veck i dom,eller blir det för hackigt?
Hur svårt kan det vara att bara fråga något random företag om du skulle kunna få ett rör eller köpa billigt? Kul att åka dit för olaga intrång och snatteri/stöld bara för ett rör *not*
Vad heter de stora svarta rören med ränder?Gustavbolland sa:Ja det går att åka på , annars säljer jag och min kompis pvc rör om du vill hasimpyz sa:bra, ska sno ett i helgen, går det åká på sånadär svarta stora som är typ randig, assså det går in veck i dom,eller blir det för hackigt?
Jo fast tillexempel för mig som bor i kiruna så är närmaste butiken i luleå och du skulle frakten kostat över 6000 kr :OWallstedt sa:Ett 6 meter långt PVC rör kostar 219 kr på byggmax, om man väljer att sno ett istället för att betala det så är man jävligt snål eller så har man bara jävla dålig ekonomi..
länk: http://www.byggmax.com/se-sv/Prod/PID-31110.aspx
AV-rör tror jag de heter..vilm sa:Jag bumpar upp den här tråden, byggmaxröret har ju på tok för liten diameter, 110 mm räcker ju inte, knappt det sticker upp från marken om man ska gräva fast det lite. Tips på annat ställe man kan köpa? Även intresserad av de här svarta räfflade rören, vad de nu kallas.