quiksilver Railsession lör 15/12

DahIin

Medlem
Nu på lördag är det railsession Utanför Länna Sport (söder om sthlm) 12.00 - 15.00 för alla som vill.
Ingen uttalad tävling utan bara en session åk dit och ha kul. Flera lastbilsflak med snö är i alla fall på
gång och backen/slänten där railsen kommer stå ser bra ut. Kolla in www.lannasport.se för
vägbeskrivning ni som inte hittar.

Senast ändrad:
Äsh, synd att det är just den här lördagen. Jag ska till tänndalen med friluftsfrämjandet och träna på åkteknik och parkåkning :/

Inte helt klart va det blir för rails men förhoppningsvis är det klart imorrn. Jag postar det så fort jag vet.

Det ska fotas för nu sticker jag iväg och gräver lite. . . räkna med lite bilder senare under dagen förhoppningsvis.

Bilderna har det blivit lite knas med men det blir en lång box , lånad ifrån bruket järfälla. Den var även med på Winterjam.

Sedan blir det ett lååångt plaströr som kanske kan böjas till lite roligt men det får vi se imorrn.

Hoppas vi ses! Gott om snö är det i alla fall.

Är jag inte hundra på, men om du har ta med en i nödfall. ;) Tror dock inte det har inte hört ngt om
det.

Senast ändrad:
Det var sjukt nice:D kommer film under Dagen. Vi var 10 pers. Det var gratis korv och läsk. En lång downbox(grym) och ett plaströr bredvid som var sådär. Skönt med lite folk men evenemanget förtjänade mer folk. Bra stämmning, och tyvärr en skada. Hur gick det med honom?

Juste, en surffilm fick vi också. plus diverse vattenflaskor, nyckelringar och t-shirtar:P

var det någon där som åkt mer än en timme för att komma till länna? varför åker man långt (att över huvud taget behöva förflytta sig är för långt) för ett railjam? railjam som i de flesta fallen är under all kritik. boxarna och railsen suger, inrunsen suger, snön suger, vädret suger. varför? okej om man mot förmodan skulle tycka att det är kul, men en normalt funtad människa njuter inte av att släpa skidorna extremt långt till en plats där ett fåtal kissiga rails är placerade efter dåliga inruns och likaså kickarna. fuck that, åk på riktigt istället.

obs kungsträdgården railjam var en fin tillställning för de hade hästar

Tillbaka
Topp