Rädda Jens!

Rädda Jens!
Tänk på forumreglerna bara...
"2. [...] - Svara aldrig på ett inlägg endast för att flytta upp det i datumordningen."

Rädda Jens!
Har aningen svart att se pa skræpprogrammet da jag inte befinner mig inom Tv4:s aktionsradie men visst... slæng upp numret sa fort det ær möjligt sa skall jag ringa hærifran! :D

Rädda Jens!
nej vad roligt! Det är nästan värt att slänga ut med 5 spänn för att fjollan skall få sig lite stjärnglans över sitt lantisnylle! Alla som kan, rösta!

Rädda Jens!
Det var nog de dummaste och roligaste jag sett på länge.

Man har ju fredag efter fredag undrat, vad fasen gör han kvar i tävlingen men nu förstår man ju varför, operation jens räddar honom. haha

(ut med jens)

Rädda Jens!
Nästan så att det är synd om grabben, men om detta är anledningen till varför han är kvar i tävlingen är det jävligt roligt...

Rädda Jens!
Haha jag misstänkte väl att det var nått sånt! Dom är ju så tävlingsinriktade där i umeå eller vart det var så dom ringer på honom bara för att han ska vinna.. Det är bra grabbar rösta på jens haha

Rädda Jens!
Tänkte väl nästan att det måste finnas fler som uppmärksammat sjukheten i att jätte tönten och toffeln Jens är kvar i den där tävlingen. Jag och mina vänner stör oss nått enormt på honom! Men folk kanske tycker det är sött och storsint när han grinar när alla tjejer åker ut och säger att han har full förståelse för att hans medtävlare sågar honom i kvällstidningarna...
Roligast av allt var det när han hade palestina-sjal i fredags. Passade fint på Jens som säkert är väldigt engagerad i internationella orättvisor och har kastat många stenar på poliser i sina dar hemma i Piteå.

Anledningen att han är kvar måste vara ett enormt stöd från lokalpatriotiska röstande från Umeå och norrut. Och med tanke på ärke tönten Daniel som vann förra året så kan dom nog ta honom hur långt som helst...

Rädda Jens!
^^ så bra. Inte första gången som flashback botaniserar ute i medierna dock. Vanligtvis så brukar det dock vara under dystrare omständigheter.

Rädda Jens!
märkte att någon redan postat länken till ab. synd att man inte kollar på programmet, för detta verkar få en trevlig utveckling,

Rädda Jens!
Länken som Elias667 skickade är död. Bröt mot TV4:as copyright tydligen. Synd det för adressen verkade
lovande! Är självklart med å stöder Jens. Eller indirekt alla likasinnade som absolut inte kollar på Idol..

Rädda Jens!
Man har typ på sig att rösta från och med det att artisten sjunger sitt första bidrag, mellan 20:00-21:00 ngn gång... Tror omröstningen slutar vid ca 22:30...

Rädda Jens!
Varför inte gå i hopp å rösta på en brud i stället ?

Sony kan nog lura små fjortisar att köpa skivor med vilken slemmig kille som helst.

Rädda Jens!
"Varför inte gå i hopp å rösta på en brud i stället ?

Sony kan nog lura små fjortisar att köpa skivor med vilken slemmig kille som helst."

I grunden för att Jens är den aktör av de fyra kvarvarande tävlande som uppskattas ha minst direkt potential som kommersiell musikartist. Dessutom är det den artist av de fyra som producenten och jurymedlemmen Daniel Breitholtz tycker minst om och minst vill arbeta med, detta tydligt uttalat. Daniel Breitholtz är den producent som ska producera Idol-vinnarens album. Jens har i flera veckor sågats, nästintill mobbats, av Idol-juryn och kvällspressen.. Operations Rädda Jens initiativtagare har upprörts av detta och ville därför inleda en kampanj för att rädda Jens kvar i tävlingen.

Dessutom, skivbolaget är Sony, Sony har uppträtt fittigt med flera integitretskränkande åtgärder för att förhindra piratkopiering av deras CDs. mer info om det: www.idg.se, www.sysinternals.com/blog, http://soryelectronics.com

nuff said, ni får flashbacka själva om ni vill bli bättre insatta i ämnet..

Rädda Jens!
Men Sony satsar väll på vilken artist dom vill kolla förra året vinnaren hur mycket har dom satsat på honom mot tex Darin.
Att dom måste göra en skiva med en kass artist är väll inget ovanligt för Sony ???

Sen förstår jag inte varför piratkopierare blir så uppröda för att andra bryter mot lagen när dom sjävla gör det.

Rädda Jens!
idag så stod det i tidningen om att han blivit kränkt av en hemsida som ville att man skulle rösta på han så att hela programmiden sprack. han sa även att han tappat mycket själförtroende men.. jaja spelar roll:)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp