Rail Jam 29/1 Scandinavian Shapers

mBeventorp

Ny medlem
29/1 ska alla befinna sig i västerås på bondtorget! Kommer vara en fräsch set up som scandinavian shapers och aros byggställningar ab bygger upp, och schyssta priser från hollywood, teamsportia och alpingaraget. Sen kommer även RedBull dit och drar upp stämningen. Fri anmälan till tävlingen! Hoppas ni kommer ch tävlar eller i alla fall tar del av västerås coolaste event! :D

http://www.facebook.com/#!/pages/Vasteras-Rail-Jam/142950315754611 Hemsidan för Västerås Rail Jam!

Lundell23 sa:
Blir så jävla fett ! Jag är där !
Blir säkert fett eftersom att du är där.:cool: Ska du tävla eller?

Det har ryktas att det nu finns en blogg som kommer att uppdatera alla spännande nyheter som kommer att ske. Viktigt att vi på Freeride får veta först tycker jag.

endur0 sa:
29/1 ska alla befinna sig i västerås på bondtorget! Kommer vara en fräsch set up som scandinavian shapers och aros byggställningar ab bygger upp, och schyssta priser från hollywood, teamsportia och alpingaraget. Sen kommer även RedBull dit och drar upp stämningen. Hoppas ni kommer ch tävlar eller i alla fall tar del av västerås coolaste event! :D
Skulle vara najs om några Jibmodeller som kan visa upp det snyggaste jib/parkmodet vill vara där. För då kan alla som ännu inte fixat jib/parkmodet inför sportlovsresan komma dit och inspireras.

Senast ändrad:
endur0 sa:
hur menar du? mina polare som ska med och åka, de har de coolaste inom jib modet vill jag lova ;)
Haha härligt!

Tänkte om man som besökare kommer att mötas av coolt mode både i form av tävlingsdeltagarna men även som en egen liten aktivitet att få kolla in olika stilar inom jibmodet. Kanske kan du välja ut några härifrån Freeride från Outfit10/11-tråden som får ställa upp och representera publiken de som inte ska tävla. Det är ju inte säkert att alla besökare som kommer att komma till Bondtorget vet vad Jib/parkstilen står för och då ska ni på V-ås rail jam självklart berätta och visa det. Så tänkte jag.

Senast ändrad:
Till en början trodde jag att det bara skulle bli skit av det men nu verkar det fan bli grymt!

Mig kan du allt räkna, inget man vill missa i första hand.

JRbeliever sa:
Hur anmäler man sig om
man inte har Facebook?
Som sagt så ska arrangören kontaktas.
Antingen genom att gå med i ovanstående länk som var ett evenemang på facebook eller att skicka ett meddelande till personen via facebook. Om man inte har facebook så går det att skicka e-post till arrangören.

På huvudsidan för Västerås Rail Jam på Facebook under fliken information står epostadressen till arrangören. Denna sida kommer man åt även om man inte har facebook.

En annan epostadress finns på arrangörens freerideprofil.

Okej allt är klart utom Pengar till ställning för att få allt större än vad vi tänkt, så sprid att de finns schyssta reklamplatser mellan 1x.1,20-6x1,20 m stora och priserna ligger mellan 1000-10 000!!!

Nu är det inte långt kvar tills det bär av till Västerås.
Hur går det med snöhögen där allt ska köras på?

Kan säga att kommun har inte fixat mötet som skulle vara innan jul, så just nu har vi inga pengar för att dom har fucka upp allt

Tillbaka
Topp