Rail jam Östersund 10/20 GB BACKEN KL 3

• Trådstartare Trådstartare Deespin
  • Start datum Start datum
D

Deespin

Guest
Tjena! Lördagen den 20 tänkte jag o ngra polare ha ett rail jam vid Gustavsbergsbacken vid frösön. Jag har fixat ett flat down räcke, och en (flat box och en flat down är på G) Tyvärr så har vi inte zaki från redbull så jag vet ej hur det blir med publik. Sponsor är också på G så att vi ska kunna köra en skid o en snowborad klass.

Ps. Alla som har bil får gärna köra snö!!

Kommer bli sjukt skoj!

PEEACE!

Senast ändrad:
Skulle va sjukt kul värkar juh lite dött här fan!

välkommen till östersund för det första!

gb förvarade boxarna bakom hockeyrinken på lövsta ip(frösön) förra året, vettefan vart dom är nu tho.

Jag va där o kikade där idag o dom va vid backen ;p

men vi tar vid gb backen då`? Värkar va bra intresse . :b

Jo det blir av, Men det blir på Lördag om 2 veckor? Jag lägger upp det på tråden senare, Men vi kör vid Gb backen då?

ja, kommer bli fett, MEN Finns det ngn som vill/kan köra snö?

vilket datum?
nån som vet om de finns något sjuukt rail som kan möjligtvis vara på en sådan rail-session?
så mathew, e'dollo, victor salén, j-dub, och co. kan göra sjuka snurrar upp och shit..

yes man, asso vi får nog ta alla där en flat box och en flat down, och så ngt räcke.. ;p

eeeemil sa:
vilket datum?
nån som vet om de finns något sjuukt rail som kan möjligtvis vara på en sådan rail-session?
så mathew, e'dollo, victor salén, j-dub, och co. kan göra sjuka snurrar upp och shit..
vet i fan om de finns för östersunds grejer suger plus att alla här kommer bli sönder ägda ifalla alla prosen kommer men mna kan ju hoppas att det finns nå fett;)

85537_1191942362.jpg

Hej alla skidsugna! vi på Aloha Östersund har ett 6m flat down räcke om ni ska göra nå roligt... så hör av er när d är så ska d nog gå att ordna!
Mvh./ Aloha
aloha.osd@telia.com
www.aloha.nu

krillewez sa:
Hej alla skidsugna! vi på Aloha Östersund har ett 6m flat down räcke om ni ska göra nå roligt... så hör av er när d är så ska d nog gå att ordna!
Mvh./ Aloha
aloha.osd@telia.com
www.aloha.nu
Yeah. skulle va sjukt kul!!

ostersundjibber sa:
eeeemil sa:
vilket datum?
vet i fan om de finns för östersunds grejer suger plus att alla här kommer bli sönder ägda ifalla alla prosen kommer men mna kan ju hoppas att det finns nå fett;)
grejen är nog den att de flesta kör för att det är kul?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp