Rail

Brannland

Ny medlem
Rail
Tjenare alla jibber
Jag undrar vad man kan använda som rail på gården. funderar p åatt köpa ett avlopps rör av typ byggmax är det är bra alternativ?

tacksam för svar.

Rail
Så varje fråga man har ska man söka då eller ? fan då kommer ju freeride dö ut om ett halvår.. Fan hjälp honom med det ni kan ist så jobbigt är det väll inte o skriva några rader ?

Skulle oxå vilja ha lite hjälp med det, tex tips om vad som e bra att andvända osv!= )

Kalla mej va ni vill men tycker det låter lite dumt att man ska söka så fårt man vill ha svar på frågor.. E ju lite grejjen att man ska diskuter o sånt det e ju de mysiga me de hela.

Puss

Rail
men asså klart man ska söka men inte lixom alla dampar sönder för man skriver en fråga SÖK PÅ FORUMET LÅS TRÅDEN SNABBT SOM FAN!!!

Hjälp personen med det ni kna ist klart man letar runt på forumet men kanske vill ge tråden ett liv inte fan vet jag haha ^^ aja

Rail
men som svar på din fråga:
jaaa, de funkar kaanon,, jag har gjort ett antal hemma-railar av .te.x pvc-plaströr. avlopps rör, stuprör.. så de är värt att testa!

men snällaa! sök först innan du skriver inlägg,.. =) som sagt finns det redan miljoner railtrådar..

pz

Tillbaka
Topp