Dom har nyligen satt upp en rail i min hemmabacke, och det var mycket folk som ville testa sin skill pa denne.
Det var en frojd for ogat. den ena gjorde som ni andra sagt at man inte skall gora, han lutde sig bakat, JEEEvlar vilken fart han fick, swwosh sa var han ute ur leken (han dog inte lr not, han vagade heltenkelt inte aka mera) en annan hoppade upp pa railen och skarfast med fremre långsidan på brædan och skallade ner i railen. en halkade av ræket och fick en hærlligt "ryggbøj" `o`ver railen, några andra tappad luften och nagra blåmerken delades ut, jag fick endast ett.
sjelv klarade jag mig mycket bra efter kankse 5ggr so klarade jag av att raila l`a`ngs hela railen, och också att landa efteråt, som tur var var att railen var relatiivt låg, ca 30cm från backen, såe...jaah han der nera klarade sig, men dte var næra en gång =)
tillægas bør att dom flesta som slåg sig på ræket var små jobbiga 14isar så det var rætt skønt att se dom gøra illa sig
(skadeglædjen e den enda ækta glædjen =) )
PS: sitter i norge just nu och dærfør har jag inget `o` och inte heller något svenskt `a`