Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
precis !Owkee sa:http://www.scandinavianshaper.com/rails.html
där kan du ju få inspiration iaf.
finns sjukt mkt olika plaströr som man kan använda som glid-material, och det är sjukt lätt att hantera o "bygga" med. Så satsa på sno lite pvc rör någonstans!
jibbering sa:precis !Owkee sa:http://www.scandinavianshaper.com/rails.html
där kan du ju få inspiration iaf.
finns sjukt mkt olika plaströr som man kan använda som glid-material, och det är sjukt lätt att hantera o \"bygga\" med. Så satsa på sno lite pvc rör någonstans!
\"låna\" lite pvc rör och använd fantasin och bygg :D
funkar as bra!
funkar i backen även,om kommunen/anläggningen är för snåla att köpa
in rails som i luleå!
Jasså.. Isåfall var jag kanske lite fel ute. Men om de är till anläggning, finns de då ingen möjlighet till köp från tex scandinavianshapers eller liknande?SiouX sa:Det är inte backyard rails jag snackar om utan till en skidanläggning
vi låter ett plåt och smide företag bygga våra. går på 1/3 av det vanliga prisetTheFibretech sa:Jasså.. Isåfall var jag kanske lite fel ute. Men om de är till anläggning, finns de då ingen möjlighet till köp från tex scandinavianshapers eller liknande?SiouX sa:Det är inte backyard rails jag snackar om utan till en skidanläggning
Riktiga rails är så grymt mycket bättre när de väl gäller i en riktigt skidbacke..
Säg till dem o bygga nåt liknande scandinavian shapers dåSiouX sa:vi låter ett plåt och smide företag bygga våra. går på 1/3 av det vanliga prisetTheFibretech sa:Jasså.. Isåfall var jag kanske lite fel ute. Men om de är till anläggning, finns de då ingen möjlighet till köp från tex scandinavianshapers eller liknande?SiouX sa:Det är inte backyard rails jag snackar om utan till en skidanläggning
Riktiga rails är så grymt mycket bättre när de väl gäller i en riktigt skidbacke..
Okej chill. Hoppas ni får ihop en bra park iaf!SiouX sa:Bygdsiljum. litet ställe som ska satsa lite mer på parken iår!