Railjam 29/11 - Jönköping - INSTÄLLT

Lunden

Ny medlem
INSTÄLLT

På grund av att TTC har klantat till det så har vi ingen möjlighet att få ner snö till railjamet. Kostnaderna blir helt enkelt förstora om man ska hyra in lastbil och hjullastare. Vi har därför bestämt att årets upplaga av Jönköping railjam blir inställt.

Tack för all support.
Anton Lund

Railjam mitt i centrala jönköping vid hamnkanalen. Det kommer garanterat vara mycket folk som kommer och hejjar på, det är nämligen julskyltning samma dag!

Vill du vara med och tävla?
Kontakta mig och ange dina personuppgifter (Namn, telefonnummer, ålder, Snowboard/skidor) på Anton_Lund_@hotmail.com
Tävlingsavgift 50 kr.

Hur det har sätt ut på tidigare railjam:
8596
8592
5823
3474

Senast ändrad:
Var sjukt kul förra gången!:D Hade det inte varit samtidigt som skidtestarhelgen i tandådalen hade man självklart varit på plats!

Åter igen gör ni samma fel som förra året! Vrf lägger ni de på skidtestarhelgen för? lär ju komma fler ifall ni lägger de 2-3 veckor efter???

Anledningen till att det ligger dagen den gör är att det är julskylning = sjukt mycket folk = hundra gånger lättare att få sponsorer. ska se vad vi kan göra åt en box.

Lunden sa:
Anledningen till att det ligger dagen den gör är att det är julskylning = sjukt mycket folk = hundra gånger lättare att få sponsorer. ska se vad vi kan göra åt en box.
Sant, MEN ni får nog också hälften så många åkare...

Kul med riktig startramp osv, synd på setupen. Såg inte allt för rolig ut. Railen såg ut att funka , bilen bara vara ivägen och rainbowen inte så rolig.

Sweet, d kmr bli sick!

lunden va e setupen, e railen samma som vanligt eller? va e de mer? Hade vart sick me typ 1rail å en box. Hade vart en perfekt setup.

Men himla vad trevligt med ett litet railjam! Något som är mindre trevligt är reaktionen här på freeride. När Anton (lunden) jobbar dag och natt för att stilla våran skidabstinens. Anledningen till att jamet hålls den 29 är för att det är julskyltning och att det kommer vara relativ mycket folk ute på stan då. Vi är medvetna om att skidtestarhelgen i Tandådalen krockar, men vi hoppas ändå att så mycket folk som möjligt kan komma och åka. Vi är inte så många anmälda än så jag hoppas verkligen att alla sprider ryktet, så att vi blir så många som möjligt som ställer upp!!

För att få mer folk som inte kmr ifrån jkpgs trakten är väll att skriva lite mer info :)
Så ja undra bara var de kmr att vara för setup?

Just nu ser det ut som om det bara blir ett rail. Det raka som är grönt/cyan/turkos/kalla det vad du vill.

Är det någon som har en box som dom hemskt gärna vill dela med sig av, shoot!

Skulle ni inte kunna ta den boxen ni snickrade ihop till förra jamet som inte användes? verkade hyfsat najs endå.

TheFibretech sa:
Lunden sa:
Just nu ser det ut som om det bara blir ett rail. Det raka som är grönt/cyan/turkos/kalla det vad du vill.

flat? down? sidekicks?..
Om du kollar på den senaste filmen så är det ett rakt rail alla åker på.

Jacobst sa:
Felixus sa:
Skulle ni inte kunna ta den boxen ni snickrade ihop till förra jamet som inte användes? verkade hyfsat najs endå.
aa den med gult i mitten som Argus fixade
Kan du skicka bild eller något för jag vet verkligen inte vilken du menar?

Lunden sa:
TheFibretech sa:
Lunden sa:

flat? down? sidekicks?..

Jacobst sa:
Felixus sa:
Jag menar hur ni ska sätta railet ;)

Lunden sa:
TheFibretech sa:
Lunden sa:

flat? down? sidekicks?..

Jacobst sa:
Felixus sa:
finns tyvär ingen bild på det tror jag. men kolla med calleballe. han vet vilket jag menar och tror de va han som va me o byggde den.

Ska försöka få tag på så pass mycket snö att det går att göra sidekicks. Railet kommer stå relativt platt eftersom marken är platt.

ska kolla med carl-oskar på det samma.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp