railjam i linköping 3e oktober!

s-sheeplife

Ny medlem
hej nu är det dax för railjam i linköping!
vi tänkte hålla det på samma ställe som förra året, vid cloetta center.
årets setup blir bättre med 2 boxar eller en box o en rail pluss att vi tänkte testa dessa www.bansheebungee.com till ett hopp vi tänkte bygga.
tänkte kolla hur stort intresset är för detta event?
jag kommer ta ca 50 kr i startavgift för att täcka vissa kostnader som blir..
..skriv era åsikter och tankar här under.
mvh emil

det verkar bli rätt mycket folk men jag ska fixa en box o räcket från spökbacken sen blir det nog ett hopp med bungeen:)

jonssonskiing sa:
det verkar bli rätt mycket folk men jag ska fixa en box o räcket från spökbacken sen blir det nog ett hopp med bungeen:)
se till så att ni kan hämta snö konstant under railjamets gång, så att det inte blir lera direkt :P

Kinkan sa:
jonssonskiing sa:
se till så att ni kan hämta snö konstant under railjamets gång, så att det inte blir lera direkt :P
men det kommer bli lera hur vi än gör:)
men ska försöka få nån som fraktar snö men det kan bli svår o få ut snön när det är så mjukt i backen men det ska vi nog lösa...

skulle va najs om ni fixade två olika inrunes också, det gör att det tar längre tid innan allt förvandlas till lera och man slipper stå i kö lika länge, det verkar som det att det kommer rätt mycket folk iår :)

Tjena, är tyvärr upptagen den helgen.

Men tänkte kolla om de är några som är på att fixa något liknande i Norrköping?

sno inte tråden!
joo men jag får se hur vi gör med setuppen för de skulle va nice o testa dessa www.bansheebungee.com men vi får se...

precis pr0z säger. lägg presenning . o kanske snö över? o som crille säger. skit i hopp o satsa på railsen ist! :)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp