Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
gå lr t-bana kungsan ligger ju typ 10 min från stationen!erik_danerik_andersson sa:finns det nån närliggande t-banestation?:P
lr hur tar man sig enklast dit från centralstationen?![]()
Det är ju ett stort jippo med flera aktiviteter så musik borde finnas i mitt tycke.S-N sa:kungsträdgårdens t-bane station? =)
kommer det att finnas musik? det känns som ett måste =)
håller med jeppe därjeppenator sa:FAAAN! för att de ska ligga på samma dag som Aquajam i orsa å KM i rättvik! B A J S rent ut sagt..
Keffot kmr då kmr jag med :Dda-keffy-boi sa:kommer kanske :P
Jag är vid station 9:00 - 9:30 går någon vilse så e det bara att fråga migSoederpundare sa:Det är ju ett stort jippo med flera aktiviteter så musik borde finnas i mitt tycke.S-N sa:kungsträdgårdens t-bane station? =)
kommer det att finnas musik? det känns som ett måste =)
om oscar åker så åker jag med han ...........Soederpundare sa:Keffot kmr då kmr jag med :Dda-keffy-boi sa:kommer kanske :P
nya från hammarby, alltså helt oanvända. dom hade tydligen inte bestämt sig vilka de skulle använda.paffare sa:har du någon koll på vad det är för rails?
du e säker duktigare än mig i alla fallViktor_L sa:Jag kommer ... men ja e inge bra.. hoppas jag inte blir utskrattad:D
aha, undrar vad det är för railHuggybear sa:nya från hammarby, alltså helt oanvända. dom hade tydligen inte bestämt sig vilka de skulle använda.paffare sa:har du någon koll på vad det är för rails?
Mycket bra idé hoppas alla fixar...DanneK sa:Alla från Fr får stå med en skylt med deras fr namn så man vet vem som är vem
hehe eller hur viktor vi kommer suga men fan de lär säkert bli skojj tar me kameran fo shoViktor_L sa:Jag kommer ... men ja e inge bra.. hoppas jag inte blir utskrattad:D
ok fett soft!Huggybear sa:nya från hammarby, alltså helt oanvända. dom hade tydligen inte bestämt sig vilka de skulle använda.paffare sa:har du någon koll på vad det är för rails?
SurfstyleHuggybear sa:kom inte dit. det kommer suga.