Railsession, Sthlm, Höstlovet!

GustavFrandfors

Ny medlem
Hej. Nu sitter man här i Huvudstaden, det är +10 Grader ute, klockan är 22.57,
det regnar. Så läser man på freeride om hur snön har lagt sig i Åre hit och dit.
Inte konstigt att statistiken på självmord bara ökar.
Men nu hamnade jag på helt fel spår.

Idén var iaf att vi skulle dra upp ett inrun, kick och kanske landning
vid Stockholms Stadsbibliotek. Alla vet ju vilket det är (dubbelpipiga i trappan).
Syftet med denna rail är att få lite schyssta bilder och att ha en
mötesplats för freeride.se medlemar att göra nått fysiskt efter sommarens
data sittande och enformiga trampolin hoppande. (Kanske andra förslag på rails)?
Saken är den, för att genomföra detta behöver vi snö.
Snön är inga problem iof, det är frakten. Någon med bil och slä som känner sig manad?

/G

Senast ändrad:
och självklart för stämmningens skull! sjukt kul me ett gäng som pushar varandra!
komigen folks!.. dra ihop ett jäääävla gäng!

Klart man hade varit på om man nu hade kunnat railat så bra...

Låter kul kanske e på om något år eller så.

orka stadsbiblioteket vill inte vara negativ men det är väl bättre att köra vid någon ishall typ på lidingö danica eller vafan den heter. jobbigt att frakta dit sen kommer biblotikarien och bah: Jag ringer polisen ungjävlar

Irra sa:
orka stadsbiblioteket vill inte vara negativ men det är väl bättre att köra vid någon ishall typ på lidingö danica eller vafan den heter. jobbigt att frakta dit sen kommer biblotikarien och bah: Jag ringer polisen ungjävlar
I stället för att vara negativ så kuunde du ju gjort detta inlägg
till ett förslag? Jag skrev åvan i texten: " (Kanske andra förslag på rails)?".
Föreslå istället.

Finns det inget intresse alls?

klart de finns intresse jag skulle gärna köra stadsbiblan men jag har inge bil eler släp...
hade jag vart lite bättre hade ju östermalms ip vart ett förslag eftersom där finns både snö och handrails... men om de löser sig med bibloiteket kommer ja köra iaf..

frandfors sa:
Irra sa:
Föreslå istället.

håller med. var inte så negativ..

irra den snobben e i italinepå lovet så whatever nu styr vi upp detta o langar en fett sesh nån dag... ok?

Ett annat förslag på en rail är vid Åva gymnasiet i Täby, där ligger det en ishall 20 meter därifrån, se de e lungt me snön.

Det finns på Åva gymnasium i Täby, å det ligger en ishall typ 25 meter därifrån, så de e bra.

jag skulle vilja ordna ett lite mer intimt railjam på lovet hemma i min säng, dom som vill får gärna komma och raila min stång hela natten lång, släng iväg ett fr mail om ni är intersserade...
pussis

jokie sa:
jag skulle vilja ordna ett lite mer intimt railjam på lovet hemma i min säng, dom som vill får gärna komma och raila min stång hela natten lång, släng iväg ett fr mail om ni är intersserade...
pussis
jag är kanske på..det beror på hur din säng ser ut.. Lite mer Exakt beskrivning tack

serious sa:
frandfors sa:
Irra sa:
Föreslå istället.

håller med. var inte så negativ..
Jag med.

tomten4 sa:
Dalénhallen På Lidingö Är Ett Perfekt Ställe Att Raila På. Det Finns Ständigt En Stor Snöhög Precis Bredvid En Dubbelkinkad Rail Som Det Finns Gott Om Plats Att Bygga En Inrun På. Kanske Finns Så Mycket Snö Att Man Kan Bygga Inrunet På Enbart Snö. Ni Kan Se Hur Railet Ser Ut Om Ni Kollar På Fnc Productions Nya Trailer Stay Fly. Det Är Den Henrik Harlaut Railar På Och Man Ser Daleénhallen I Bakgrunden.

Det Är Jävligft Kallt Här På Lidingö Just Nu ( -2 ) Så Snön Kommer Inte Att Smälta Allt För Fort.

Hare Bra Och Ni Kan Komma Imorgon. Fråga Mig Om Vägen Dit..
Dom kör aldrig den i stay fly? , eller har det kommit 2 trailers?

Senast ändrad:
asså, var som helst i stockholm är jag med, åva är grymt!

langa ett inlägg till mig om det blir nåt seriöst av detta!

peerlan sa:
tomten4 sa:
Dalénhallen På Lidingö Är Ett Perfekt Ställe Att Raila På. Det Finns Ständigt En Stor Snöhög Precis Bredvid En Dubbelkinkad Rail Som Det Finns Gott Om Plats Att Bygga En Inrun På. Kanske Finns Så Mycket Snö Att Man Kan Bygga Inrunet På Enbart Snö. Ni Kan Se Hur Railet Ser Ut Om Ni Kollar På Fnc Productions Nya Trailer Stay Fly. Det Är Den Henrik Harlaut Railar På Och Man Ser Daleénhallen I Bakgrunden.

Det Är Jävligft Kallt Här På Lidingö Just Nu ( -2 ) Så Snön Kommer Inte Att Smälta Allt För Fort.

Hare Bra Och Ni Kan Komma Imorgon. Fråga Mig Om Vägen Dit..
Dom kör aldrig den i stay fly? , eller har det kommit 2 trailers?
det kanske är i hel filmen knepis

Blir det något eller

palla dö på någon kink det första man gör på säsongen. jag tycker vi kör stadsbiblioteket. typ någon kväll/natt bara så slipper vi bråk. men nån som kan skjutsa snö?

Senast ändrad:
Statsbibblan e kört typ 1000 ggr, dalénhallen e kört, åva ska vi inte ens nämna. Typs e å leta i sjöstaden. där finns några sjuka. dock e några av dom även tagna. I kista norr om stan finns d sjukt mycke rails med endast ett fåtal taget.

Statsbibblan e kört typ 1000 ggr, dalénhallen e kört, åva ska vi inte ens nämna. Typs e å leta i sjöstaden. där finns några sjuka. dock e några av dom även tagna. I kista norr om stan finns d sjukt mycke rails med endast ett fåtal taget.

men eric du kör ju inte ens själv vi kanske vil köra för att det är roligt och inte för att ta något ingen kört... även om de såklart är coolt.

Tillbaka
Topp