Ramp ut i vattnet?

Backaker

Ny medlem
Ramp ut i vattnet?
Hejsan!

Är det någon som vet vart man kan få tag på plast (speciell) för ramper som man bygger ut i vattnet? Håller på och snickrar till en nu, men man borde få tag i plast också =)

Ramp ut i vattnet?
far till en backhoppnings backe och sno sån där grön plast matta som dom har i landningarna och sno det eller fråga var dom köper det ifrån och köpa där ifrån

Ramp ut i vattnet?
Jag har sett en ramp för snowboard, dom använde dörrmatta, sån här i plast, med en massa pinnar som står upp.

Ramp ut i vattnet?
Jag är tok sugen på o bygga en rail på tomten i sommar=)...fatta va schyst!..träna hela sommarn:D..men hur ska man bygga den för att de ska bli bra?...

Ramp ut i vattnet?
Det bästa och enda alternativet är vanlig grön (blå, brun) plastmatta som man har utanför dörren och torkar av skorna på.

Kostar ca 260: -/löpmeter men sen glider det bra också, och man kan bromsa om man skulle vilja det, och det är inte halkigt i sidled.

Ramp ut i vattnet?
OK 10 80 nu vet vi att det finns kurser ute på Bosön... och jag har länge misstänkt att det finns j*vligt mycket skit där oxå...

men...hur ser en vild stutsmatta ut? Har den för stora brallor och lyssnar på HIPS HOPS?

MVH/ Praktiserande superskidåkare med eldflames!!!

Tillbaka
Topp