Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
jag fattar liksom inte vart man kan åka pudersnö i ramundberget!? förutom i skogen och under 4-stolsliften så kunde inte jag hitta något annat ställe att pumpa puder på
inte jag heller egentligen. hörde att man kunde köra baksidan på osthang, men fattar inte hur man ska komma tillbaks till liftarna (det ska vara möjligt har jag hört). fast ramis hat ju en asskön park iaf (=