Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Men ta och chilla!!!chipen sa:kollade snorapporten.se idag och som nästan i hela sverige har dom inget öppet idag iallafall kanske blir skillnad under veckan vem vet men just nu är det katastrof över hela sverige fan! 6 backar i vemdalen värkar allt som allt!
aja vi får hoppas på att det kanske blir lite snö den här vintern!
ber till den gud som har hand om snö och kylan ja!
jasså vad ska du hitte på där? åker du upp med främjandet?Ztavve sa:Åker till Ramundberget kl 16.30 idag från Stockholm.. Ska bli niiceee! =D
Blir där tills på söndag.
eh ja var i vemdalen i helgen! 6 backar öppna I HELA VEMDALEN och det var i skalet enbart så det var tråkigt! och kanske 15 cm snö och det slask.Anzom sa:Men ta och chilla!!!chipen sa:kollade snorapporten.se idag och som nästan i hela sverige har dom inget öppet idag iallafall kanske blir skillnad under veckan vem vet men just nu är det katastrof över hela sverige fan! 6 backar i vemdalen värkar allt som allt!
Ramundberget hade 31 backar öppet i helgen. Vemdalen hade 17. Det är självklart att dom stänger backarna i veckan eftersom det kommer mindre folk!
Lite mer detaljer tack!BlaZe sa:jag var där i helgen, de va runt 53 cm med snö :P å lte rails å några små hopp, men de kommer nog mera
de hade 2 hopp med 2 kickar på varje, längsta var kanske 3m. små hopp alltså. med små landningar.OlofM sa:Lite mer detaljer tack!BlaZe sa:jag var där i helgen, de va runt 53 cm med snö :P å lte rails å några små hopp, men de kommer nog mera![]()
ja dubbelrörRege sa:Nån som ska upp i helgen? Vad är en shotgun? Är det ett vanlig flat rail, två rör eller nåt?
mm men det var första helgen i december. Du var där i helgen!chipen sa:eh ja var i vemdalen i helgen! 6 backar öppna I HELA VEMDALEN och det var i skalet enbart så det var tråkigt! och kanske 15 cm snö och det slask.Anzom sa:Men ta och chilla!!!chipen sa:kollade snorapporten.se idag och som nästan i hela sverige har dom inget öppet idag iallafall kanske blir skillnad under veckan vem vet men just nu är det katastrof över hela sverige fan! 6 backar i vemdalen värkar allt som allt!
Ramundberget hade 31 backar öppet i helgen. Vemdalen hade 17. Det är självklart att dom stänger backarna i veckan eftersom det kommer mindre folk!
men klart som fan ja hoppas jag har fel! överbevisa mig så blir ja lycklig!!