Rapporter från Lech/ST.Anton

Just nu regnar det i dalen och snöar på toppen. J*vla skit väder rent ut sagt!! Backen var ok trots suuuper mycket folk. St anton

Tackar lillfling. Hur ser det ut framåt 2010 första veckan?! Hur mycket snö ligger på toppen? Är det något nytt som dykt upp i Lech från förra året?

/per

Tänkte höra om rykterna stämmer omLech. Är det så att alla går i pälsrockar och med sina små puddlar? Eller är det så att det finns någon mindre nattclub eller någon annan sorts underhållning, typ som bowling eller något? Och jag tänkte också höra hur hårda dom är på leg i st.anton om dom ens kollar det eller är dom kanske jätte hårda på det?

/Per

Just nu snöar det som aldrig förr här i stanton, kommer vara bra snö nu dem kommande dagarna också! Mycket puder och galet mkt svenskar!

Ok, låter ju topppen! hade varit underbart att få lite rapport varje dag här till jag ska åka så jag vet hur det ser ut från dag till dag! Om någon kunde svara på dom frågorna jag hade skulle det vara underbart :)

/Per

Klart du kan festa i Lech men det är ju inte en tiondel så bra som i St Anton kan jag tänka mig, DYRT SOM FAN är det där också. Och ja, det stämmer, det är många som åker omkring i pälsrockar och sippar champagne. MEN, parken är jävligt fin, mycket finare än St Antons.

ID i mataffärer är inga problem, där kan man kötta hur mycket sprit som helst utan att behöva visa, MEN om du köper en herrtidning/vuxentidning behöver du visa, Österrike i ett nötskal.

Jag vet inte riktigt hur det är på uteställen, men då du åker v.7 vilket är en sportlovsvecka så kan det vara lite svårt om du inte är 18. På afterskin ska det inte vara några problem, och du borde kunna glida in på något av Funky/kandahar/picadilly/scottys. Fast Scottys brukar de titta leg på tror jag. Aja, jag skulle iaf ta med ett fakeleg eller liknande om du vill va säker på att komma in.

Senast ändrad:
Har ett fakelegg som är brorsans dock gott ut?! Kan jag ta mig in med det tro eller är det bara att glömma?? Är sjukt lika.

/Per

Vi fick visa legg på spar när vi var där och handlade inför julen.. så det känns som att dom blir hårdare. Men ta med xtra legg om du har det dom fattar säkert inte hur dom ska läsa av dom ändå, bara se året. Kan aldrig tänka mig att du får visa på afterskin..

Jag var i Lech idag.. och det var isgata hela backarna.. parken.. sjukt sköna hopp men ingen parklift existerar och man ser inte sina kompisar som hoppar eftersom det är en skog mellan inrun och de tre hoppen som finns.
Folket som är i lech är rika och snobbiga.. haha, jag och min kompis har ganska stora färgglada kläder och vi gick in på en mysig restaurang i backen och vi fick konstiga blickar från varenda bord.. kände mig inte hemma där så vi tog bussen rakt tillbaka till rendl-parken i stanton.. solen lyser jämt där. bäst.

Legfrågan är nog inga problem.. om du inte kommer in på ett ställe kan du ju alltid gå till ett annat ? att alla ställen stänger ute dig är inte troligt.
peace

Göttgött! Tror det lutar åt åk i ST.anton dom flesta verkar tycka det är bättre! Tack för alla goa svar:D hör av er om ni har mera info:D

/Per

Tillbaka
Topp