de är ju typ en religon och de är en gammal kung/president som är deras gud, afrikas första svarta president. Lätt coolaste religonen som har en verklig gudBabylon sa:vxorider sa:jag gissar på att inte många av er vet vad Rastas står för igentligen , men fina grejer
Haile selassie....Jally sa:de är ju typ en religon och de är en gammal kung/president som är deras gud, afrikas första svarta president. Lätt coolaste religonen som har en verklig gudBabylon sa:vxorider sa:jag gissar på att inte många av er vet vad Rastas står för igentligen , men fina grejer
nepp inga svenska återförsäljareahlmark sa:kan man hitta sånna mössor i södra sverige?? Svara i GB please
nice , inte farligt dyrt heller.Ohm1e sa:Bra fråga , men ja hittar inga sidor från sverige tyvärr.
Men annars : http://www.snowboard-asylum.com/cgi-bin/psProdDet.cgi/329524||@cGloves@bGrenade|0|user||4|
Jag lyssnar iaf fett mycke på reggae å spec bob marley, fast jag tycker t ex att elementrasta brädan inte va särskilt snyggsimonl sa:Okej! Alla vill ha rasta grejjer nu. Mössor, skidor, kläder skateboards.. Ja allt.. Men alla ni som köper det, lyssnar ni ens på reggae? bara en fråga
frågan var väll om dem som köper sakerna lyssnar, inte om dem som inte köper nått lyssnar eller inteJally sa:Jag lyssnar iaf fett mycke på reggae å spec bob marley, fast jag tycker t ex att elementrasta brädan inte va särskilt snygg
Jag har ett rött,grönt,gult skärp, fast jag lyssnar inte på reggae !Jally sa:Jag lyssnar iaf fett mycke på reggae å spec bob marley, fast jag tycker t ex att elementrasta brädan inte va särskilt snyggsimonl sa:Okej! Alla vill ha rasta grejjer nu. Mössor, skidor, kläder skateboards.. Ja allt.. Men alla ni som köper det, lyssnar ni ens på reggae? bara en fråga
http://www.boardstore.se/Site/frameset.asp?MarketsToLanguagesId=1Sund1ng sa:Jag har ett rasta skärp från quicksilver =D ledsen men hitta ingen hemsida med skärpet, men jag köpte min från intersport iallafall ^^ på baksidan av skärpet finns det en kappsyl öppnare, jätte praktist i backen =P
sånt har jame, de köpte mamsen å papsen i londonSund1ng sa:Jag har ett rasta skärp från quicksilver =D ledsen men hitta ingen hemsida med skärpet, men jag köpte min från intersport iallafall ^^ på baksidan av skärpet finns det en kappsyl öppnare, jätte praktist i backen =P
Tack =)Olaisen sa:http://www.boardstore.se/Site/frameset.asp?MarketsToLanguagesId=1Sund1ng sa:Jag har ett rasta skärp från quicksilver =D ledsen men hitta ingen hemsida med skärpet, men jag köpte min från intersport iallafall ^^ på baksidan av skärpet finns det en kappsyl öppnare, jätte praktist i backen =P
har ja sagt att jag inte köper/har rastagrejjer?eeeemil sa:frågan var väll om dem som köper sakerna lyssnar, inte om dem som inte köper nått lyssnar eller inteJally sa:Jag lyssnar iaf fett mycke på reggae å spec bob marley, fast jag tycker t ex att elementrasta brädan inte va särskilt snygg
finns den i sverige?Olaisen sa:
Sean Paul gör väll visst reggae? Dock med influenser av b.la hiphop.eeeemil sa:dem kanske tycker det är coolt.. dem kanske tror att sean paul gör reggae
jag har en sån bräda!!ahlmark sa: