Rasta Clothes/Stuffs(update med nytt hela tiden)

kan man hitta sånna mössor i södra sverige?? Svara i GB please

Senast ändrad:
movement_joystick_ski.jpg

4564464090.jpg

fan va snygga saker de finns i rasta=) finns de ingen rasta skidjacka eller skidbyxor?

Okej! Alla vill ha rasta grejjer nu. Mössor, skidor, kläder skateboards.. Ja allt.. Men alla ni som köper det, lyssnar ni ens på reggae? bara en fråga

Senast ändrad:
dem kanske tycker det är coolt.. dem kanske tror att sean paul gör reggae

Senast ändrad:
simonl sa:
Okej! Alla vill ha rasta grejjer nu. Mössor, skidor, kläder skateboards.. Ja allt.. Men alla ni som köper det, lyssnar ni ens på reggae? bara en fråga
Jag lyssnar iaf fett mycke på reggae å spec bob marley, fast jag tycker t ex att elementrasta brädan inte va särskilt snygg

Jally sa:
Jag lyssnar iaf fett mycke på reggae å spec bob marley, fast jag tycker t ex att elementrasta brädan inte va särskilt snygg
frågan var väll om dem som köper sakerna lyssnar, inte om dem som inte köper nått lyssnar eller inte

Jally sa:
simonl sa:
Jag har ett rött,grönt,gult skärp, fast jag lyssnar inte på reggae !

Ps; jag fick skärpet av mamma =)

Jag har ett rasta skärp från quicksilver =D ledsen men hitta ingen hemsida med skärpet, men jag köpte min från intersport iallafall ^^ på baksidan av skärpet finns det en kappsyl öppnare, jätte praktist i backen =P

Sund1ng sa:
Jag har ett rasta skärp från quicksilver =D ledsen men hitta ingen hemsida med skärpet, men jag köpte min från intersport iallafall ^^ på baksidan av skärpet finns det en kappsyl öppnare, jätte praktist i backen =P
sånt har jame, de köpte mamsen å papsen i london

Senast ändrad:
vissa saker är endå onödiga, va äre för mening med öronsnäckor i rastafärg, t-shirts å kläder är en sak men vissa saker är bara onödiga, pedalerna åxå

finns knappast på bild ennu på nätet, men jag såg en nästa års katalog

Senast ändrad:
fan vad snygga electric eg5 va och anon figment rasta var oxå jävligt fräscha, eg1 var oxå fräsch8)

Tillbaka
Topp