RE: Street

Det är nog inte så många som tänker på "cykel" just nu...Men jag skull nog köra på nåt av Scott dom gör schyssta saker

Vilken ram du ska ha beror helt på din åkstil samt så är det rätt personligt. Om du menar mera hucknings-street så är Bitch ramen ett bra val. Men till mera grinds,parkåkning, massa snurrande osv skulle jag välja en NS Streetleagal eller deras nya NS Capital ram som kommer ut efter nyår. Skit fin ram med korta kedjestag, endast v-bromsfäste, 14mm dropout.
Annars finns det sjukt många ramar, kan rabla upp några :
Dmr Transition
Dmr Sidekick
Dmr Rhythm
AgentBikes Orange
AgentBikes Smith
NPJ ramarna
NS Suburban
24 The Moon
Union någonting.

Det där var iprincip bara stålramar, finns så sjukt mycket mer.. Är bara att välja o vraka.

hade // Anton

asså e du streetare så ska du satsa på en stålram och den ska vara så tunå lät som möjligt så liten som möjlig de fins massa ramar att köpa som förmodligen skulle passa digde beror på vad man vill läga

Hej,
kan stark rekommendera agentbikes hojarna. Deras orange faller mig i smaken; lätt, stark och lagom i storlek. De har även en ny model som heter mr. flow som är ruggit skön. De har också ett antal stålramar och är dessutom bra att göra affärer me.
För mer info kan du kontakta Bobtech i sundsvall lr maila mig. laddar även upp några bilder till mitt album strax.
Hade bra och lycka till.
www.agentbikes.com

som raent sa det beror ju på din åkstil om du grindar mkt eller kör mest i ramp eller "stan" men jag tycker att du ska satsa på en the moon ram...

Tillbaka
Topp